Frugt grød hurtig hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

th

Jeg lavede i går frugtgrød af 2 pære, 1 æble og 2 små blommer.

men så kom vi til at snakke om at blommer jo er det samme som svensker,

tror i han får tynd mave hvis jeg giver ham det sammen med hans havregrød?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Maja_4000

Blommer har aldrig haft samme effekt som svesker på min datter

Anmeld

8. marts 2012

th

Maja_4000 skriver:

Blommer har aldrig haft samme effekt som svesker på min datter

ok tak.. har lige givet ham havregrød med det i, så nu må vi se, men han har faktisk kæmpet de sidste par dage, så hvis det gør det hjælper det ham nok bare. er ikke så meget til det sveskegrød andet end den er helt gal.

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

Jeg personligt har ikke oplevet at blommer virker som svesker på mig men min mand får dårlig mave af dem - tror det er utroligt individuelt hvordan frugt påvirker en (jeg får heller ikke den ønskede virkning ved indtagelse af svesker hvis jeg har træg mave)

Tror dog ikke de mængder der er i at give frugtgrød sammen med havregrød skulle give jer nogle nævneværdige problemer

Anmeld

8. marts 2012

th

UnderCover34 skriver:

Jeg personligt har ikke oplevet at blommer virker som svesker på mig men min mand får dårlig mave af dem - tror det er utroligt individuelt hvordan frugt påvirker en (jeg får heller ikke den ønskede virkning ved indtagelse af svesker hvis jeg har træg mave)

Tror dog ikke de mængder der er i at give frugtgrød sammen med havregrød skulle give jer nogle nævneværdige problemer

tak for svaret.. skal nok komme med en update hvis hans mave så ikke kunne tåle det.

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

th skriver:

ok tak.. har lige givet ham havregrød med det i, så nu må vi se, men han har faktisk kæmpet de sidste par dage, så hvis det gør det hjælper det ham nok bare. er ikke så meget til det sveskegrød andet end den er helt gal.

Caroline fik en terning sveskemos i sin grød én gang om dagen , da hun var lille .. Det holdt maven igang

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

th skriver:

tak for svaret.. skal nok komme med en update hvis hans mave så ikke kunne tåle det.

Super, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.