Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Blommer har aldrig haft samme effekt som svesker på min datter
Maja_4000 skriver: Blommer har aldrig haft samme effekt som svesker på min datter
Jeg personligt har ikke oplevet at blommer virker som svesker på mig men min mand får dårlig mave af dem - tror det er utroligt individuelt hvordan frugt påvirker en (jeg får heller ikke den ønskede virkning ved indtagelse af svesker hvis jeg har træg mave)
Tror dog ikke de mængder der er i at give frugtgrød sammen med havregrød skulle give jer nogle nævneværdige problemer
UnderCover34 skriver: Jeg personligt har ikke oplevet at blommer virker som svesker på mig men min mand får dårlig mave af dem - tror det er utroligt individuelt hvordan frugt påvirker en (jeg får heller ikke den ønskede virkning ved indtagelse af svesker hvis jeg har træg mave) Tror dog ikke de mængder der er i at give frugtgrød sammen med havregrød skulle give jer nogle nævneværdige problemer
th skriver: ok tak.. har lige givet ham havregrød med det i, så nu må vi se, men han har faktisk kæmpet de sidste par dage, så hvis det gør det hjælper det ham nok bare. er ikke så meget til det sveskegrød andet end den er helt gal.
ok tak.. har lige givet ham havregrød med det i, så nu må vi se, men han har faktisk kæmpet de sidste par dage, så hvis det gør det hjælper det ham nok bare. er ikke så meget til det sveskegrød andet end den er helt gal.
Caroline fik en terning sveskemos i sin grød én gang om dagen , da hun var lille .. Det holdt maven igang
th skriver: tak for svaret.. skal nok komme med en update hvis hans mave så ikke kunne tåle det.
tak for svaret.. skal nok komme med en update hvis hans mave så ikke kunne tåle det.
Super, tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128