Invisible Children.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2012

Anonym trådstarter

Til alle i Skønne baby-brugere ..

Håber at i vil læse og sprede budskabet om nedenstående Link. Alt jeg kan sige er at det er en Forfærdelig verden vi lever i.. men ALDRIG har jeg set noget smukkere, end hvad denne mand har formået at opnå, udrette og præstere!

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

KONY 2012 is a film and campaign by Invisible Children that aims to make Joseph Kony famous, not to celebrate him, but to raise support for his arrest and set a precedent for international justice.
Joseph Kony is the world's worst war criminal. In 1987 he took over the leadership of an existing rebel group and renamed it "The Lords resistance Arme (LRA) 

..........................................................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Til alle i Skønne baby-brugere ..

Håber at i vil læse og sprede budskabet om nedenstående Link. Alt jeg kan sige er at det er en Forfærdelig verden vi lever i.. men ALDRIG har jeg set noget smukkere, end hvad denne mand har formået at opnå, udrette og præstere!

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

KONY 2012 is a film and campaign by Invisible Children that aims to make Joseph Kony famous, not to celebrate him, but to raise support for his arrest and set a precedent for international justice.
Joseph Kony is the world's worst war criminal. In 1987 he took over the leadership of an existing rebel group and renamed it "The Lords resistance Arme (LRA) 

..........................................................

Hvorfor er han så speciel??

Anmeld

8. marts 2012

raca

jeg forstår ikke det der med at ligge video klip ind ano.. det giver ikke rigtigt mening for mig.. at rose noget men ikke ville stå ved det...

det er ski lidt ligesom den ano der smider rygter Fra dum...

Anmeld

8. marts 2012

Anonym

raca skriver:

jeg forstår ikke det der med at ligge video klip ind ano.. det giver ikke rigtigt mening for mig.. at rose noget men ikke ville stå ved det...

det er ski lidt ligesom den ano der smider rygter Fra dum...

Det forstår jeg nu godt, for nogle gange, så sker det at folk her på baby bliver angrebet for deres holdninger m.m., og det er ikke rart, hvis at nu folk mener det er forkert at gøre så meget ud af at fange denne mand, og derfor stempler dem der har den holdning og som er med til at ville fange ham, som værende en person de ikke vil have noget at gøre med, men på alle andre områder snakker de fint sammen, og kan være gode venner, bare ikke lige på dette ene punkt, så det da surt at ødelægge en venskab på baggrund af en ting hvor de er ueninge ikke ? så nogle tager deres forholdsregler, så de ikke for rodet sig ud i at være angrebet og at man ved hvem man skal holde sig fra, fordi man lige har en holdning der måske ikke falder i god jord, og derme kan blive stemplet som ude, ved ikke om dette gav nogle mening ?

Anmeld

8. marts 2012

Anonym

Darling<3 skriver:

Hvorfor er han så speciel??

Hvorfor han er så speciel - han kinpnapper børn og bruger dem til børenesoldater, han har gjordt det i 26 år og den enste grund til han gør det er for at beholde magten, OG der IKKE nogen der gøre noget ved det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.