NemID nøgleviser - Har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

ledermus

Den var godt nok smart

hmm kunne være man skulle overveje den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Om det er nøgle viser eller nøgle kort er underordnet for mit ved kommet. Så NUL jeg gider ikke betale en dyt for sådan en 

Anmeld

8. marts 2012

Chris86

Nej og sal heller ikke have! Mine nøglekort ligger gemt herhjemme, og ka godt bruge to sek. på selv at finde den rigtige "nøgle"

Anmeld

8. marts 2012

aarhusmor

Kofoed. skriver:

Min far har den, han kan nemlig ikke se tallene på kortet, jeg overvejer det også, så har man altid nøglen med sig, skal måske siges, at jeg smider mit kort væk hele tiden.

Er tallene meget tydeligere på den? Jeg døjer nemlig også med at se dem pga. manglende samsyn

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

aarhusmor skriver:

Er tallene meget tydeligere på den? Jeg døjer nemlig også med at se dem pga. manglende samsyn

Der er ikke den samme kontrast og så er de større.

Anmeld

8. marts 2012

SaNiNa

Hvorfor betale for noget man kan få gratis?

Anmeld

8. marts 2012

Camilla30

Hej :-) Jeg fik en på prøve fra min bank da de lige var kommet frem, har har brugt den rigtig meget og har den altid md mig sammen med mine nøgler. Hvis jeg ikke havde fået den, ved jeg ikke, om jeg selv ville have givet 99 kr for den, men jeg bruger min meget ofte og er vildt glad for ikke at skal gå rundt med nøglekortet længere.

Anmeld

8. marts 2012

aarhusmor

Kofoed. skriver:

Der er ikke den samme kontrast og så er de større.

Tusind tak , det hjælper mig meget Sådan en må jeg have. Har også kontrastproblemer

Anmeld

8. marts 2012

Isabella_mor

det gør da at vi sparer på papiret osv.. men jeg tænker bare... er den sikker????? 

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Så lige en reklame om nøgleviser til nemID.... Jeg sidder faktisk og overvejer af anskaffe mig sådan en... 

Er der nogle som har denne nøgleviser? Er den god? Eller er det bare noget skidt? 

https://www.nets-danid.dk/produkter/nemid_til_private/nemid_noegleviser/information/

Jeg har den ikke ... Jeg har det fint med det der folde ud/ind kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.