Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lulle. skriver: Undskyld den dårlige billede kvalitet, de er taget med min mobil...
Undskyld den dårlige billede kvalitet, de er taget med min mobil...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stig skriver: Pris på det sidste billede?
Pris på det sidste billede?
Du kan få fleece jakken samt, de 3 heldragter du har spurgt på, til 200 kr + porto?
Lulle. skriver: Billede 1 + 8 pæn stand.. Lidt falmet, som molo nu bliver. Men intet vaskefnuller, pletter eller huller. Billede 5, lidt vaskefnuller ved ribkanten, ellers pænt.. Du kan få de 5 dele til: 200 + porto?
Billede 1 + 8 pæn stand.. Lidt falmet, som molo nu bliver. Men intet vaskefnuller, pletter eller huller. Billede 5, lidt vaskefnuller ved ribkanten, ellers pænt..
Du kan få de 5 dele til: 200 + porto?
Lulle. skriver: Du kan få fleece jakken samt, de 3 heldragter du har spurgt på, til 200 kr + porto?
stig skriver: Hvordan er standen på fleece jakken?
Hvordan er standen på fleece jakken?
Som ny. Den er næsten ikke brugt..
DKA skriver: 200 incl
200 incl
230 inkl, er min mindstepris
Er billede 1 solgt? Ellers vil jeg gerne byde 90 plus porto
Happiness skriver: Er billede 1 solgt? Ellers vil jeg gerne byde 90 plus porto
Giver lige DKA en chance, til at svare tilbage, ellers er det dit til 90 + porto
Lulle. skriver: Giver lige DKA en chance, til at svare tilbage, ellers er det dit til 90 + porto
Super! Går i seng nu, men du kan sende en privat besked med oplysninger i, hvis nu jeg skulle blive den heldige
Happiness skriver: Super! Går i seng nu, men du kan sende en privat besked med oplysninger i, hvis nu jeg skulle blive den heldige
Det skal jeg nok
Sov godt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128