Ved ikke hvad jeg har brug for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke hvad jeg vil eller får ud af dette indlæg, men har brug for at komme ud med nogle ting:

- kommer fra Jylland - HELE min familie bor der

- har fået nyt job, så er ikke en del af "pigerne" endnu, og ved ikke om jeg bliver det, da de primær går i byen sammen og jeg er den eneste med barn

- lige pt. er både min datter og mand syg, så er alene om ALT herhjemme

- har lige været 2 dage hjemme med vores datter, og har ordnet alt og ikke været uden for en dør

- lige nu sover han, ikke så meget som et "skal jeg tage af bordet, mens du putter vores datter" eller "skal jeg lige lave en flaske mens du trøster" har jeg fået

- føler mig meget alene, har kun min svigerfamilie, ingen veninder

- er skruk efter nr. 2 - men ved vi ikke vil kunne klare det, vi kan ingen gang klare et barn (sådan føles det i hvert fald lige i dag)

Undskyld min debat, havde bare lige brug for komme ud med det, selvom det ikke er Jeres problem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Ma-lu

Jeg vil gerne sende dig en krammer

Det så træls når bare hele 'verden' er mod en og ingen hjælP derhjemme.. Vores bebs er ik kommet ud endnu, . Men kan du ik sige til din mand han må oppe sig lidt og hjælpe dig, du har brug for ham,... 

Håber du snart får lidt hjælp a din mand, og at det hele vil gå dig godt

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Jeg vil gerne sende dig en krammer

Det så træls når bare hele 'verden' er mod en og ingen hjælP derhjemme.. Vores bebs er ik kommet ud endnu, . Men kan du ik sige til din mand han må oppe sig lidt og hjælpe dig, du har brug for ham,... 

Håber du snart får lidt hjælp a din mand, og at det hele vil gå dig godt

Tak for dit

Ryster helt af træthed og har så dårlig samvittighed overfor min datter´, over at jeg tager på job imorgen..

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Sender dig lige et kæmpe kram herfra

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

7. marts 2012

Wish

Sender dig lige en   ..

Kender godt når alting går imod en, men hvis jeg var dig ville jeg også tage en snak med manden der hjemme, det kan jo ikke passe at han ikke kan gøre noget somhelst - det er jo jeres barn..

Håber han gider lidt snart, for det er da træls.. 

Kæresten her er også doven og skal sættes igang før han gider noget, hader det, men det er blevet bedre efter jeg har snakket med ham om det, vi har dog ikke børn endnu - men snart forhåbentligt ..

Håber snart det hele er med dig, og også pigerne på arbejde, ellers må du finde nogen veninder på en anden måde?

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.