Love Love Love...... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Mira0911

Helt igennem en super fantastisk dag idag.... 

Jeg havde sørget for at Julie's tidligere dagplejer vil komme forbi børnehaven og sige hej til hende... Da dagplejeren alligevel skulle være i legestue næsten ved siden af... 

Julie blev rigtig glad for overraskelsen.... Så glad at hun ikke vil lade dagplejeren gå igen.... Heldigvis skal vi snart ud og besøge hende... 

Her til aften sad jeg og pjattede løs med Lina... Hun er begyndt at sige rigtig mange lyde, det er så dejligt at høre... 

Udover det, fjollede jeg med hende, så meget at hun synes det var skægt og mor her fik det allerførste grin med LYD fra hende.... ååååårh det gik lige i hjertet... Det var så dejligt at høre...  Glæder mig til endnu mere af det... 

Jeg måtte bare dele glæden med Jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

anjamichell@gmail.com

Ja det er bare så fantastisk når de smiler og griner :-) vores er snart 8 mdr og han er så glad næsten altid :-)

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

Anjamichell skriver:

Ja det er bare så fantastisk når de smiler og griner :-) vores er snart 8 mdr og han er så glad næsten altid :-)

Jah det er fantastisk....  Lina er også glad og tilfreds hele tiden... Ja bliver tit udsat for når jeg er på vej i seng, så vågner hun og pliiiiiing så skal der snakkes med høje lyde.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.