pludselig nervøs og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

sandramor

hej hej...

ved ikke hvor mange herinde der kender min forhistorie med mine mislykkede graviditeter og alt andet.....

men har mistet to gange før denne graviditet.... men er jo derfor lykkelig for at det endelig lykkedes og imorgen går jeg ind i uge 36.....

men nu sys jeg pludselig at jeg blir nervøs og bange... nervøs og bange for at der skal ske noget med lillepigen her på målstregen.....
altså jeg mærker hende hver dag og ved jo gennem alle scanningerne at hun har det godt derinde....

er det normalt at blive nervøs her tilsidst??? blev i andre også det??

altså sys ikke det er altoverskyggende... men det fylder da lidt i mine tanker...

please fortæl mig jeg ikke er helt skør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

MorDk

Du er OVERHOVEDET ikke skør!!!

I min sidste graviditet var stort set nervøs gennem hele graviditeten. Har også prøvet at miste... og man læser jo så meget!! 

Da jeg var omkring uge 27-30 begyndte jeg at panikke... Var bare SÅ bange for at miste ham. MEN alt gik jo godt!!! Og det gør det jo for flertallet. KÆMPE kraaaam herfra 

Anmeld

7. marts 2012

Frk.S

Jeg er ret sikker på det er helt normalt - og nok specielt når du har mistet flere gange før. Måske har du bare svært ved at tro på, at det kan gå godt. Men selvfølgelig kan det dét.

Men bare så du ikke bliver skuffet... dine bekymringer slutter ikke når du når "målstregen"
Når du har din guldklump i armene vil du fra der af bekymre dig om hende.

Anmeld

7. marts 2012

LR85

ihh jeg kan godt forstå dig, specielt med din hårde forhistorie, det gør mig ondt

Men nu har lykken vendt sig til dig og du er dejligt langt henne, så selvom du skulle føde nu er chancerne jo kæmpe store for et godt mirakel.

Men kan godt forstå, nu er man så langt og man har sikkert de fleste ting klart... og hva så nu hvis ****.

Ja det er forfærdelige tanker som INGEN fortjener og det ere jo klart a det gør en bange.

jeg tror du må tro på det bedste, du skal måske snart til jordemoder som kan bekrlfte at alt er fint?

Jeg kan i hvert fald godt forstå dig, og håber du får ro på og får dig et DEJLIGT barn inden for kort tid

Anmeld

7. marts 2012

sandramor

iiih ja det er altså rart at høre at jeg ikke er helt skør....

og ja jeg tror også at jeg bare nogengange tænker at det bare ikke kan gå mig godt... pga min forhistorie..... men har jo også en dejlig sund og rask datter så ved jo det sagtens kan lade sig gøre
og ja skal til jm igen tirsdag... og til næste vækstscanning d 19 hvor det blir besluttet om jeg skal sættes igang pga hendes størrelse... hun vejer allerede 3200 i følge scanningerne....

men ja dejligt at høre jeg ikke er helt skør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.