pyha det noget møg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg er her for 3 dage siden begyndt på anti depressive piller fordi jeg er gået helt ned med flaget.. skal begynde på psykolog samtaler om 4 uger da de først har tid der.

Men puha. 3 dagen er idag på pillerne og jeg har det elendigt ! jeg har så meget kvalme og ondt i hovedet at det halve ku være nok..
normalt har jeg ikke ret meget hovedpine og slet ikke i "migræne agtig tilstand".
sys det hurtigt at jeg har bivirkninger. og endda kun på trods af at jeg tager en halv her i den 1 uge.

nogen som har prøvet det samme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

wamse

Anonym skriver:

jeg er her for 3 dage siden begyndt på anti depressive piller fordi jeg er gået helt ned med flaget.. skal begynde på psykolog samtaler om 4 uger da de først har tid der.

Men puha. 3 dagen er idag på pillerne og jeg har det elendigt ! jeg har så meget kvalme og ondt i hovedet at det halve ku være nok..
normalt har jeg ikke ret meget hovedpine og slet ikke i "migræne agtig tilstand".
sys det hurtigt at jeg har bivirkninger. og endda kun på trods af at jeg tager en halv her i den 1 uge.

nogen som har prøvet det samme ?

Jeg har prøvet 2 slags forskellige anti-depressiv, og der er det lige netop i starten, at jeg mærker bivirkningerne. 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har prøvet 2 slags forskellige anti-depressiv, og der er det lige netop i starten, at jeg mærker bivirkningerne. 

oki. jeg undrede mig bare for lægen sagde at de først ville komme efter 2-3 uger

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Anonym skriver:

oki. jeg undrede mig bare for lægen sagde at de først ville komme efter 2-3 uger

Jeg fik af vide at virkningen ville komme efter 2-3 uger, men bivirkningerne kom med det samme

Nu er det 4 uger siden, at jeg startede på de ny, og det er først nu, at jeg føler mig rimelig stabil på dem

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg fik af vide at virkningen ville komme efter 2-3 uger, men bivirkningerne kom med det samme

Nu er det 4 uger siden, at jeg startede på de ny, og det er først nu, at jeg føler mig rimelig stabil på dem

hmm jeg har sikkert misforstået lægen så :/

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Anonym skriver:

hmm jeg har sikkert misforstået lægen så :/

Det håber jeg du har 

Men jeg mærker ikke bivirkningerne længere, så der er håb forude 

Anmeld

7. marts 2012

SKR

Da jeg startede på anti dep. Piller blev jeg rigtig dårlig dagen efter første pille med hovedpine, svimmelhed og opkast. Men det gik over efter ca. En uge.

Man plejer at sige man først kan begynde at se effekten af pillerne efter 3-4 uger... Altså hvordan de virker på depressionen.

Derefter skulle der ikke være så mange bivirkninger hvis man bliver sat op i medicin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.