hormonspiral !!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

ja altså efter fødslen tabte jeg hurtigt 12 kg og var næsten ved min normalvægt, så fik jeg min hormonspiral , som skulle ha været noget positivt for mig, men øv... ''giv det tid'' ja godaw ønskeskaft ! har haft den i snart 5 måneder ! daglig hovedepine, konstant blødning, smerter i understellet og mega uren hud og taget snart 10 kg på, kan simpelthen ikke tabe mig efter jeg har fået den, og er bare så ked af at jeg har taget på /; spørgsmålet er om jeg skal beholde den ?  er der andre der har oplevet dette ? og valgte i at beholde den trods det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

ja altså efter fødslen tabte jeg hurtigt 12 kg og var næsten ved min normalvægt, så fik jeg min hormonspiral , som skulle ha været noget positivt for mig, men øv... ''giv det tid'' ja godaw ønskeskaft ! har haft den i snart 5 måneder ! daglig hovedepine, konstant blødning, smerter i understellet og mega uren hud og taget snart 10 kg på, kan simpelthen ikke tabe mig efter jeg har fået den, og er bare så ked af at jeg har taget på /; spørgsmålet er om jeg skal beholde den ?  er der andre der har oplevet dette ? og valgte i at beholde den trods det ?

Hvis jeg havde så mange problemer med min, ville jeg nok få den fjernet. Jeg har også selv haft min i omkring 5 måneder, og jeg har oplevet smerter i underlivet. Dog er min menstruation nærmest ingenting nu, så jeg synes, at det er smerterne værd. Smerterne føles som kramper og kommer kun ind imellem - ikke hver dag. Uren hud kan jeg også godt nikke genkendende til, men det er ikke så slemt nu, som det var i begyndelsen.

Anmeld

7. marts 2012

vitapigen

Puha det er godt nok mange gener du har ved den... Så hvis jeg var dig, ville jeg nok overveje at få den ud...

Her har jeg også døjet meget med pletblødninger... Har haft den i 6 mdr nu og det er først 1 mdr siden at mine pletblødninger er stoppet. Og har endnu ikke hart rigtig mens endnu. Underlivssmerter og hovedpine har jeg ikke haft, og uren hud er det samme som før. Har godt nok taget lidt på som jeg gerne vil tabe igen... Men har nu ikke givet spiralen skylden for det, men fordi jeg har haft tildens til at spise usundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.