virkelig så slemt at låne til indskud af kommunen??
Min kæreste og jeg bor hos min mor pt, men hun ser jo helst vi flytter da vi henholdsvis snart er 20 og 22 år, men min kæreste vil sparer op til indskud og alt det som nu hører med, men det er svært når man kun er på su og skal forsørge to mennesker da han er arbejdesløs og kun får dagpenge som ikke er særlig meget, og har regninger for 6500 kr, men nu kommer jeg snart på elevløn og han får muligvis arbejde slutningen af marts, men stadig det og skulle sparer op til alt det der kommer jo til at tage en evighed. Men min kæreste vil virkelig ikke låne af indskud til kommune, selvom vi har råd til at bo i en lejlighed men vi har bare ikke pengene til indskud endnu, vil han stadig vente med at flytte til vi selv kan betale indskud osv. kan godt se fornuften i at sparer op til det selv, men når der er så trangt hos min mor og hun os helst vil have vi flytter kan jeg altså snart ikke se nogen andre muligheder,,
undskyld rodet men måtte lige ud med det. og hvis der er nogle der kan gætte hvem jeg er håber jeg i forstår jeg vil være anonym,,
Anmeld