De der sidste fem kilo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Lari

Hej piger

Ja - jeg hører jo så til én af dem der så at sige havde en sund appetit under graviditeten - og er kæreste der gerne kokkererede både lækre bøffer, flødesovs og andet farligt - og tog en del på Faktisk så meget at jeg i sidste ende havde lige knap ti kg ekstra på sidebenene da den egentlige babyvægt var væk

Nu har jeg de seneste måneder fået tabt de første fem ved alm sund kost og regelmæssig motion - men så er der bare de sidste berygtede fem.... Det er som om min vægt er gået i stå her.

Derfor søger jeg nu jeres tips, tricks og erfaring til at smide nogle genstridige kilo i en travl hverdag med baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

lilledittemor

Hej piger

Ja - jeg hører jo så til én af dem der så at sige havde en sund appetit under graviditeten - og er kæreste der gerne kokkererede både lækre bøffer, flødesovs og andet farligt - og tog en del på Faktisk så meget at jeg i sidste ende havde lige knap ti kg ekstra på sidebenene da den egentlige babyvægt var væk

Nu har jeg de seneste måneder fået tabt de første fem ved alm sund kost og regelmæssig motion - men så er der bare de sidste berygtede fem.... Det er som om min vægt er gået i stå her.

Derfor søger jeg nu jeres tips, tricks og erfaring til at smide nogle genstridige kilo i en travl hverdag med baby

Skriv ned hvad du spiser tit tror man at man egentlig har spist mindre end man har, fordi man ikke kan huske det. Vægtvogterne har hjulpet mig rigtig meget - tabte mig tolv kilo inden graviditeten ( de kom dog næsten alle på igen under)

Anmeld

7. marts 2012

PsychedeliC

Jeg tæller kalorier . Jeg synes slet ikke det er så besværligt som det måske lyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.