vil gerne ha hjælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

christinam

har et lille peoblem ham faren til mit barn , er ikk rigtig klog skal jrg bare lade ham være, håber nogle gider hjælpe miig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

bette

kan du ikke uddybe "ikke rigtig klog" ellers er det lidt svært at komme med nogle input..

Anmeld

29. marts 2009

christinam

han kan ik finde ud hvad han vl om han veil se baret når født eller ikk

Anmeld

29. marts 2009

Fam. Madsen

den lille ny skriver:

har et lille peoblem ham faren til mit barn , er ikk rigtig klog skal jrg bare lade ham være, håber nogle gider hjælpe miig

hej...

hvad mener du med at faren til dit barn ikke er rigtig klog???

Anmeld

29. marts 2009

Plysbjørnen

Altså ud fra hvad jeg har kunnet læse i forskellige indlæg du har skrevet, så vil du gerne have den lille og han vil ikke.. og der er noget med at du ikke er ret gammel osv...
Men helt ærlig hvis du mener føler og tror at du kan klare den lille selv, så lad ham rende og hoppe... Selvfølgelig har den lille krav på en far osv, men det skal ikke være en værd pris...
Der kan du jo hvis det er lave en "mindekasse"/album om ham til den lille hvis han vælger dig og barnet fra...

Betina

Anmeld

29. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kan næsten regne ud at faren til dit barn ikke er ret gammel, er det ikke rigtigt? For et eller andet sted forstår jeg godt hvis man som teenager ikke synes at det er det fedeste i verden at blive far. Nu ved jeg så heller ikke hvordan du er blevet gravid, om I har beskyttet jer eller hvad, men han skal selvfølgelig tage ansvar for barnet.
Mit råd til dig vil være at lade ham gå og vænne sig lidt til tanken. I har heller ikke kendt til graviditeten ret lang tid, vel?
Jeg synes et eller andet sted det er fair nok at han trækker sig lidt, og mon ikke han vil tage del i graviditeten og barnet når han har vænnet sig til tanken? Jeg synes i hvert fald du skal lade være med at presse ham alt for meget lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.