Hjælp! taber håret. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

PernilleogDennis

Heej alle i skønne damer..

Jeg har et æmpe problem.! Efter jeg har født min datter for 4 mdr siden har jeg tabt håret.. Jeg kan hive en ordentlig klump af hver gang jeg reder det eller har været i bad!

Jeg har altid fællet en del men ikke i nærheden af samme mængte som der er tale om nu, og mit hår er bare blevet SÅÅ tyndt!

Jeg havde virkelig tykt hår før og under graviditeten, men NO MORE!

HJÆLP!??? Er det en fase, eller skal jeg regne med at mit hår bare bliver sådan fremover, altså tyndere og tyndere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

PernilleogDennis

13 har kigget, men ingen der har gode råd eller selv har prøvet det??

Anmeld

7. marts 2012

TWT

PernilleogDennis skriver:

Jeg har et æmpe problem.! Efter jeg har født min datter for 4 mdr siden har jeg tabt håret.. Jeg kan hive en ordentlig klump af hver gang jeg reder det eller har været i bad!

Jeg har altid fællet en del men ikke i nærheden af samme mængte som der er tale om nu, og mit hår er bare blevet SÅÅ tyndt!

HJÆLP!??? Er det en fase, eller skal jeg regne med at mit hår bare bliver sådan fremover, altså tyndere og tyndere??

Efter at min graviditet endte i abort, begyndte jeg også at fælde rigtig meget. Jeg gik til lægen, og hun fotalte at det var meget normalt, at når man havde født(abort) så tabte man meget hår. men at det efter ½- 1½ år ville blive normalt igen

Så jeg tror ikke du behøver at bekymre dig

Anmeld

7. marts 2012

Aabye

Hmm.. Du skal til at spise nogle vitaminer (hvis du ikke allerede gør det i forvejen).. 

Jeg tabte rigtig meget af mit hår efter min lange sygdom, jeg ved godt det ikke er det samme.. Men jeg fik at vide at jeg skulle tage vitamin piller dagligt.. Det har hjulpet rigtig meget.. 

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

PernilleogDennis skriver:

Det er meget almindeligt.. jeg tabte også utrolig meget hår.. Men er vokser heldigvis ud igen..

Anmeld

7. marts 2012

Sara.

Under graviditeter sker der en masse med kroppen, bl.a. taber man slet ikke den mængde hår man ellers normalt gør. Når man så har født begynder man at tabe hår som man gjorde inden graviditeten + man taber al det hår man har "samlet" under graviditeten.

SÅ det er ganske normalt

Anmeld

7. marts 2012

charlotteq

Efter større vægttab har jeg også tabt meget hår, kunne få totter af bare ved at køre min hånd gennem håret. Fik rådet at spise b-vitamin. Det gør jeg så nu, og har gjort det i længe.. Jeg fælder ikk så meget mere og mit hår er begyndt at blive tykkere igen. 

Anmeld

7. marts 2012

Na-Wi

Det gjorde jeg også, men bare rolig det stopper igen Der gik vidst 6-7 måneder før jeg stoppede med at tabe håret og jeg ved det er mega frustrerende, men kan love dig så meget at du ikke bliver skaldet

Anmeld

7. marts 2012

Dot D

Jeg har meget, læs MEGET tyk hårpragt, og jeg begyndte også at fælde mere end sædvanligt, da jeg havde født...

Det hele og mere til er kommet tilbage, der gik godt nok lang tid, men det kom igen

Så det håber jeg også, dit gør

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Jeg er også begyndt at fælle heeelt vildt efetr jeg har født - og mit hår er blevet meget tyndere. Så jeg er begyndt at spise silica, det styrker hår og negle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.