Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej så fant vi ud af der gemmer sig en lille dreng der inde sss
og jeg kan rigtig godt lig anderledes navne og vil høre jer om i kender nogle natur drenge navne eller bare meget spesjelle men pæne navne det må gerne passe til mike og silke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte-3 skriver: hej så fant vi ud af der gemmer sig en lille dreng der inde sss og jeg kan rigtig godt lig anderledes navne og vil høre jer om i kender nogle natur drenge navne eller bare meget spesjelle men pæne navne det må gerne passe til mike og silke
Jeg synes følgende natur-navne er pæne:AskBirkFalkStorm
Af dem vil jeg så sige, at jeg synes Storm er bedst sammen med Mike & Silke :-)
Hm Adam måske ?
jeg synes min drengs navn er specielt og flot
han hedder Levi , hvor det udtales som bukserne bare uden s
Asger, Aske, Hjalte, Thor
er selv vild med storm og liam og marko men desvære skal man være enig med manden der sss
Jeg ville have haft min søn skulle hedde Storm eller Sejr.
Desværre ville hans far ikke gå med til det.
Men så de to navne er jeg selvsagt meget vild med og ellers synes jeg følgende er vildt flotte:
Falke
Bjørn
Birk
Frej
FrkMR skriver: Jeg ville have haft min søn skulle hedde Storm eller Sejr. Desværre ville hans far ikke gå med til det. Men så de to navne er jeg selvsagt meget vild med og ellers synes jeg følgende er vildt flotte: Falke Bjørn Birk Frej
ja er også vild med storm s men der er manden heller ik helt eni s. må man spøre hvad i så blev eni om a navne ?
Prøv at skrive natur navne oppe i søge feltet. Der har næsten lige været en tråd om det hvor de virkelig kom mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128