Bank overførsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Ja så har jeg igen haft problemer med mine dagpenge som jeg stort set har haft gennem hele min barsel... Nå men efter tre ugers venten på mine penge er jeg nu blevet lovet dem om tre bankdage, de er overført her til middag så kan jeg nå at få mine penge fredag, eller bliver det først mandag?

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Mamalou

Træls, at der ikke er styr på tingene... 

Jeg vil mene, at du først får dem tirsdag. Første bankdag er i morgen, anden fredag og tredje mandag. 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Træls, at der ikke er styr på tingene... 

Jeg vil mene, at du først får dem tirsdag. Første bankdag er i morgen, anden fredag og tredje mandag. 

Puha ja det håber jeg godt nok ikke for dem... Har en masse regninger der skal betales på fredag, og har en fødselsdag for et barn i weekenden og pengene er allerede brugt op da jeg ikke har fået penge som jeg skal de sidste 4 uger, samt kærestens løn også er svimpset og har betalt fuld skat uden fradrag... ØV....

Anmeld

7. marts 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Puha ja det håber jeg godt nok ikke for dem... Har en masse regninger der skal betales på fredag, og har en fødselsdag for et barn i weekenden og pengene er allerede brugt op da jeg ikke har fået penge som jeg skal de sidste 4 uger, samt kærestens løn også er svimpset og har betalt fuld skat uden fradrag... ØV....

Kunne du ikke bede om en direkte udbetaling? 

Det ved jeg kan lade sig gøre i nogle tilfælde i Aalborg Kommune.

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Kunne du ikke bede om en direkte udbetaling? 

Det ved jeg kan lade sig gøre i nogle tilfælde i Aalborg Kommune.

Det ved jeg ikke, de mente først slet ikke de kunne gøre noget, men da jeg så sagde det skulle de simpelthen var det her de eneste de kunne gøre for mig..
Syntes bare det er meget for dårligt da hun ringede til mig mandag i sidste uge og sagde hun ikke have været opmærksom så kunne først få mine penge imorgen, så ringer hun fandeme idag og siger hun har indbettet forkert så kan først få dem næste torsdag.. Syntes virkelig det er dårligt...

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke, de mente først slet ikke de kunne gøre noget, men da jeg så sagde det skulle de simpelthen var det her de eneste de kunne gøre for mig..
Syntes bare det er meget for dårligt da hun ringede til mig mandag i sidste uge og sagde hun ikke have været opmærksom så kunne først få mine penge imorgen, så ringer hun fandeme idag og siger hun har indbettet forkert så kan først få dem næste torsdag.. Syntes virkelig det er dårligt...

Spørg dem om de betaler dine regninger ! Ej, jeg synes virkelig det er for groft og det burde bare være i orden. Desværre jeg har jeg selv haft en del bøvl med det samme, så forstår din frustration !

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Spørg dem om de betaler dine regninger ! Ej, jeg synes virkelig det er for groft og det burde bare være i orden. Desværre jeg har jeg selv haft en del bøvl med det samme, så forstår din frustration !

Det er pisse træls.Først bøvlede jeg med de ikke kunne finde ud af hvor lang barsel jeg havde og siden der har de ikke kunne finde ud af mine penge.. Har fået 3000 de sidste 5 uger.. den holder jo ligesom ikke.

Anmeld

7. marts 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej piger..

Ja så har jeg igen haft problemer med mine dagpenge som jeg stort set har haft gennem hele min barsel... Nå men efter tre ugers venten på mine penge er jeg nu blevet lovet dem om tre bankdage, de er overført her til middag så kan jeg nå at få mine penge fredag, eller bliver det først mandag?

Mvh

Jeg tror du har dem fredag.. Der plejer normalt at gå 2 hverdage fra overførsel til man kan se dem på kontoen.. Det er i hvertfald hvad bankerne siger medmindre det er samme bank, så kan man se dem med det samme...

Anmeld

7. marts 2012

Darling<3

Pengene står nok først på din konto mandag

Håber i får en hyggelig fødselsdag alligevel

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg tror du har dem fredag.. Der plejer normalt at gå 2 hverdage fra overførsel til man kan se dem på kontoen.. Det er i hvertfald hvad bankerne siger medmindre det er samme bank, så kan man se dem med det samme...

Håber du har ret... For den blev kørt igår middag så tænker lidt igår er første, idag er anden og imorgen er 3 hvor de vil gå ind.. Men ja jeg tror ikke på noget før de er der. syntes jeg har været ret uheldig..

Har heldigvis nogle forældre vi kan låne af hvis det går helt galt, men det burde bare ikke være nødvendig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.