Gravid massage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Francisca

Er der nogen herinde som har fået massage under graviditeten?

Jeg går og overvejer meget kraftigt at få tid til massage, da min ryg er fuldstændig smadret og mine ben ømme.

Jeg arbejder til hverdag som frisør så står self meget op.

men under graviditeten har jeg bare følt ekstra behov for at få mine muskler og spændinger løsnet.

er der nogle som har gode/dårlige erfaringer med massage som gravid og evt kan anbefale et sted i kbh ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Mussen2

Jeg har fået det i begge graviditeeter. Det er ikke moget jeg var sådan helt vild med. Til gengæld var det fantastisk at komme til fys. Og få massage/afspænding af bækken/balle mUskler. Dvs. Sådan et mere ko centreret sted fremfor "bare" massage

Anmeld

7. marts 2012

Francisca

Mussen2 skriver:

Jeg har fået det i begge graviditeeter. Det er ikke moget jeg var sådan helt vild med. Til gengæld var det fantastisk at komme til fys. Og få massage/afspænding af bækken/balle mUskler. Dvs. Sådan et mere ko centreret sted fremfor "bare" massage

jeg har bare meget meget meget ondt i lænd og ryg.

Så ved ikk hvad der ville være bedst for mig

Anmeld

7. marts 2012

LR85

Francisca skriver:

Jeg går og overvejer meget kraftigt at få tid til massage, da min ryg er fuldstændig smadret og mine ben ømme.

men under graviditeten har jeg bare følt ekstra behov for at få mine muskler og spændinger løsnet.

er der nogle som har gode/dårlige erfaringer med massage som gravid og evt kan anbefale et sted i kbh ?

Nimat.dk. 

De er lidt dyre men det er det værd. 

De har ikke gravidbrikse, men man finder andre gode stillinger man kan bruge. Skal selv derop her 2 gange i min graviditet

Anmeld

7. marts 2012

Sujan

Jeg fik et gavekort til graviditets massage i julegave.. det var så skønt. Bare at få løsnet op i det hele og ligge på maven helt afslappet:-)

vil helt klart anbefale det.

Anmeld

7. marts 2012

Francisca

LR85 skriver:

Nimat.dk. 

De er lidt dyre men det er det værd. 

De har ikke gravidbrikse, men man finder andre gode stillinger man kan bruge. Skal selv derop her 2 gange i min graviditet

det kunne være en ide

Anmeld

7. marts 2012

Michalala

Francisca skriver:

På mit arbejde har vi solar plexus - og dem bruger jeg også nu mens jeg er gravid.

http://www.solplex.dk/

De har også gravidbriks.

De har mange forskellige behandlere. Jeg har været glad for Trine Christiansen (ejeren), men de andre er vidst også rigtig gode.

Anmeld

8. marts 2012

Francisca

Michalala skriver:

På mit arbejde har vi solar plexus - og dem bruger jeg også nu mens jeg er gravid.

http://www.solplex.dk/

De har også gravidbriks.

De har mange forskellige behandlere. Jeg har været glad for Trine Christiansen (ejeren), men de andre er vidst også rigtig gode.

det ser rigtig godt ud tror jeg prøver dem

Anmeld

8. marts 2012

oerbaek

Francisca skriver:

jeg haqr fået massage i alle mine 3 graviditeter det har simpelthen bare været skønt at få løsnet op i alle de spændte muskler. jeg syntes klart det kan anbefales

Jeg kan desværre ikke anbefale nogle i kbh da jeg bor i vestsjælland

Anmeld

8. marts 2012

JeNoVa

Jeg fik massage en gang om måneden under begge mine graviditeter. Jeg synes, at massage er en vigtig (og dejlig) del af at være sund, og kroppen har endnu mere brug for det, når man er gravid.

Prøv at se dette link i øvrigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.