benkjaer skriver:
Det lyder godt, tak for det 
Kunne også godt være interesseret i str. 86+98, du har ikke noget str. 92? Min yngste søn bruger str. 86 nu, men vokser snart ud af det.
Så meste interesseret i str. 92+98 til ham.
Hvis du har en pris for det tøj også, så kan jeg se om det er noget jeg også skal have med 
str 98: 1 hue,1 lange buks,2 overalls, 1 shorts, 1 shortssæt, 1 overallsshorts, 1 badebuks, 2 skjorter, 1 vest,, 1 smart kasket/hat, 1 strikvest, 1 langærmet bluse, 1 varm strik bluse.
str 110: 1 skortssæt, 4 shorts, 4 t-shirts, 1 smart skjorte og 1 helt ny(stadig pris mærke på) strikvest, 1 varm strik trøje med lynlås
str 116: 2 shortssæt, vest, 1 strikvest, 3 skjorter,1lange bukser, 2 varme trøjer, 6 langærmet bluser og 7 t-shirts
str 112-128: 2 varme trøjer, 3 shorts, 3 par lange bukser, 3 langærmet bluser, 13 t-shirts og 4 skjorter.
har også et pænt sæt tøj(lang buks og vest) i sort med hvid stribe i str 104.
Hvis du skal have alt tøjet plus overtøjet så kommer det nok op i en helt flyttekasse og det koster 145 uden omdeling og 160 med omdeling. men for alt det hele så tænker jeg en pris på 800 inc porto??? det er også billigt billigt. det er meget af tøjet som han slet ikke har fået brugt enda med prismærke endnu.