3-4 år: drengetøjs pakke 56 til 128

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. april 2012

mizz-lillemor06

benkjaer skriver:

Okay.. Det ville være meget rart at vide sådan nogenlunde ) Du behøver ikke gå amok med det. Bare sådan hurtig tæl bukser + landærmet + kort ærmet + skjorter + trøjer i hver str. og sådan nogenlunde hvilke mærker. Hvis der følger badebukser, nattøj, vanter, huer osv med er det bare dejligt.

Hvis du ikke gider at dele det op i str. så bare tæl det hele samme, bare så jeg har en ide om hvad jeg køber

Jeg er helt sikkert interesseret - kan vi sige 380,- og smide overtøjet med du har fra den anden annonce i str. 98-122?

Jeg er også interesseret i sko/ sandaler str 23 og str 29, hvis du skulle lægge inde med sådan noget

skal nok lige  se hva jeg har. så ser vi lige på det. skriver senere når jeg har fået det kigget igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

benkjaer

Det lyder godt, tak for det

Kunne også godt være interesseret i str. 86+98, du har ikke noget str. 92? Min yngste søn bruger str. 86 nu, men vokser snart ud af det.

Så meste interesseret i str. 92+98 til ham.

Hvis du har en pris for det tøj også, så kan jeg se om det er noget jeg også skal have med

Anmeld

19. april 2012

mariapaulsen

Hvad skal du have for alt i str. 56? 

Anmeld

19. april 2012

mizz-lillemor06

benkjaer skriver:

Det lyder godt, tak for det

Kunne også godt være interesseret i str. 86+98, du har ikke noget str. 92? Min yngste søn bruger str. 86 nu, men vokser snart ud af det.

Så meste interesseret i str. 92+98 til ham.

Hvis du har en pris for det tøj også, så kan jeg se om det er noget jeg også skal have med

str 98: 1 hue,1 lange buks,2 overalls, 1 shorts, 1 shortssæt, 1 overallsshorts, 1 badebuks, 2 skjorter, 1 vest,, 1 smart kasket/hat, 1 strikvest, 1 langærmet bluse, 1 varm strik bluse.

str 110: 1 skortssæt, 4 shorts, 4 t-shirts, 1 smart skjorte og 1 helt ny(stadig pris  mærke på) strikvest, 1 varm strik trøje med lynlås

str 116: 2 shortssæt, vest, 1 strikvest, 3 skjorter,1lange bukser, 2 varme trøjer,  6 langærmet bluser og 7 t-shirts

str 112-128: 2 varme trøjer, 3 shorts, 3 par lange bukser, 3 langærmet bluser, 13 t-shirts og 4 skjorter.

har også et pænt sæt tøj(lang buks og vest) i sort med hvid stribe i str 104.

Hvis du skal have alt tøjet plus overtøjet så kommer det nok op i en helt flyttekasse og det koster 145 uden omdeling og 160 med omdeling. men for alt det hele så tænker jeg en pris på 800 inc porto??? det er også billigt billigt. det er meget af tøjet som han slet ikke har fået brugt enda med prismærke endnu.

Anmeld

19. april 2012

mizz-lillemor06

mariapaulsen skriver:

Hvad skal du have for alt i str. 56? 

tænker 120 inc porto??

Anmeld

20. april 2012

mizz-lillemor06

str 98: 1 hue,1 lange buks,2 overalls, 1 shorts, 1 shortssæt, 1 overallsshorts, 1 badebuks, 2 skjorter, 1 vest,, 1 smart kasket/hat, 1 strikvest, 1 langærmet bluse, 1 varm strik bluse.

str 110: 1 skortssæt, 4 shorts, 4 t-shirts, 1 smart skjorte og 1 helt ny(stadig pris  mærke på) strikvest, 1 varm strik trøje med lynlås

str 116: 2 shortssæt, vest, 1 strikvest, 3 skjorter,1lange bukser, 2 varme trøjer,  6 langærmet bluser og 7 t-shirts

str 112-128: 2 varme trøjer, 3 shorts, 3 par lange bukser, 3 langærmet bluser, 13 t-shirts og 4 skjorter.

har også et pænt sæt tøj(lang buks og vest) i sort med hvid stribe i str 104.

Hvis du skal have alt tøjet plus overtøjet så kommer det nok op i en helt flyttekasse og det koster 145 uden omdeling og 160 med omdeling. men for alt det hele så tænker jeg en pris på 800 inc porto??? det er også billigt billigt. det er meget af tøjet som han slet ikke har fået brugt enda med prismærke endnu.

er det noget som kan bruges??

Anmeld

20. april 2012

benkjaer

Kigger lige på det senere du skrev ikke noget om hvilke mærker det er?

Anmeld

20. april 2012

benkjaer

Hej igen,Jeg har kigget lidt på det og der er desværre lidt for meget med som jeg ikke har brug for f.eks. Shorts og for få lange bukser og bluser.Så jeg vil ikke få så meget for pengene desværre Held og lykke med salget

Anmeld

20. april 2012

mizz-lillemor06

benkjaer skriver:

Hej igen,Jeg har kigget lidt på det og der er desværre lidt for meget med som jeg ikke har brug for f.eks. Shorts og for få lange bukser og bluser.Så jeg vil ikke få så meget for pengene desværre Held og lykke med salget

okay  bare iorden. men hva med overtøjet var det heller ikke noget??

Anmeld

4. maj 2012

mizz-lillemor06

mizz-lillemor06 skriver:

sælges som en stor samlet drengetøjs pakke.

fra muligt tøj fra str 56 til 128, huer og badetøj.

Byd!!!!

op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.