Darling<3 skriver:
Jamen det går da fint, tak
Hooold kæft jeg er dårlig til at få skrevet herinde, beklager!
Nå, men tiden går jo virkelig hurtig og der er efterhånden sket en masse..
Jeg er en skovl til at få taget mavebilleder, så har vidst kun et billed indtil videre
Må hellere tage mig sammen
Som nogle af jer ved, så er jeg MØG utilfreds med at bo her i Vanløse - men det bliver der lavet om på! Vi skal nemlig flytte, "helt" til Lyngby - engang i April
For fanden hvor jeg glæder mig...
Det er en 3 værelses, 78 kvm, 1 sal og med stooor altan - bliver det lige dejligt???
Jaaaah.....
Mit grundforløb på sosu, daler lidt, har jo fået BL - men har fået lov til at læse hjemme fra og stadig få fuld SU, dejligt!! 
Manden er blevet en rigtig hyggelig kommende far, han er over mig som en høg og lader mig ikke løfte noget som helst ( jeg skulle jo nødig gå i stykker ) og til hver skanning er han meeeget rørt, han glæder sig uendelig meget til at få hans lille datter i armene
Årh ja, jeg skal jo også føde på et tidspunkt
Nå, men der har jeg allieret mig med manden og min mor ( som godt gider komme helt til KBH - tak mutti

- og et hold et mennesker som tror de skal heppe på mig ude fra gangen, svigermor er lidt trist over at hun ikke skal med ind, så har sagt at hun skal være klar for jeg kalder hende måske ind 
Har fået virkeig meget tøj af min mor og svigeren - min mor giver autostol, seng og puslebord/kommode og sviger giver barnevognen - så nu venter vi faktisk næsten bare på Trunten
Hehe...
Så alt i alt, det går bare skiiiiiiide godt, kunne ikke be' om mere! 
Slutter lige af med et billed af "dunken" - kan vel ikke trække det meget længere
Kraaaaaam Sabrina - som glæder sig virkelig meget til at se sin prinsesse
Dejligt at høre... Sikke en flot mave...