(marts) Kommer jeg hjem eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Henni

Jeg vil bare lige hører om der er nogel der ved om man bliver sendt hjem når man bliver sat igang, jeg fandt en rigtig god beskrivelse på nettet, men den fortæller ikke noget om, om man kommer hjem eller om man skal blive derinde til man har født.

Jeg skal jo sættes igang imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Muffinmus

DEm jeg kender der blev sat i gang er i hvert fald kommet hjem...for det kan jo tag en hel dag eller 2 eller mere før der sker noget. Så forbered dig på at komme hjem og vente på veerne er slemme

Anmeld

29. marts 2009

Henni

Ja ikke, men jeg tænker også på hvis de tager vandet om de så sender en hjem

Anmeld

29. marts 2009

Juniors mor

Jeg blev sat igang med Magnus. Første pille blev lagt mandag morgen, hvor jeg blev sendt hjem bagefter. På trods af at jeg gik og var aktiv skete der intet. Tirsdag mogen fik jeg lagt en pille mere og blev sendt hjem igen. Kl 14 kom jeg til kontrol og der kunne jordemoderen tage vandet. Så blev vi sendt ud at gå i 2 timer for at danne/vente på veer. Herefter beholdt de mig. Magnus blev født om aftenen 21.45.
Det kommer jo an på, hvor hurtigt du responderer på pillerne, dvs hvor hurtigt livmoderhalsen fosvinder så de kan tage vandet (hvis ikke det går af sig selv). Hvis du ikke er modnet i morgen, tror jeg bare de ligger en pille og så bliver du sendt hjem...
Held og lykke - håber det kommer til at gå godt og hurtigt

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.