Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Amandas-mor skriver: Hvad med Amanda? Det er da sådan lidt samme ordlyd Det betyder: "Den som skal elskes" på græsk Jeg elsker det navn, for det hedder min datter
Hvad med Amanda? Det er da sådan lidt samme ordlyd Det betyder: "Den som skal elskes" på græsk
Jeg elsker det navn, for det hedder min datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: en lille Philippa som min datter hedder
en lille Philippa som min datter hedder
Kofoed. skriver: Det er faktisk et rigtigt godt bud. Smuk navn.
Det er faktisk et rigtigt godt bud. Smuk navn.
Der er også navnet Alba Det betyder "solopgang" på spansk (tror nok det er på spansk). Det overvejede jeg da jeg var gravid 2 gang
Jeg synes Jennifer passer rigtig godt til
felicity skriver: har ikke flere bud.. når de skulle være lidt lange og passe til anastasia... men ja.. jeg kender en pige som hedder Cjasmin ( osse stavet sådan ) held og lykke med navnejagten
har ikke flere bud.. når de skulle være lidt lange og passe til anastasia... men ja.. jeg kender en pige som hedder Cjasmin ( osse stavet sådan )
held og lykke med navnejagten
Nathalie evt
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Kofoed. skriver: Vi havde jo to pigenavne klar, men efter alt det ned tvilling b,, synes jeg ikke længere vi kan bruge navnet Isabella, selvom jeg elsker det navn. Ja, det er forresten tidligt ude Hvilke pigenavne synes i passer godt til anastasia?Vi har talt lidt om felicia, men så ender vi bare igen med et navn, som er lidt besværligt at udtale. Mathilde er optaget af min niece og hendes lille søster skal vist nok hedder josefine. . .Vores drenge navne er valdemar, Michael og theodor.
Vi havde jo to pigenavne klar, men efter alt det ned tvilling b,, synes jeg ikke længere vi kan bruge navnet Isabella, selvom jeg elsker det navn. Ja, det er forresten tidligt ude Hvilke pigenavne synes i passer godt til anastasia?Vi har talt lidt om felicia, men så ender vi bare igen med et navn, som er lidt besværligt at udtale. Mathilde er optaget af min niece og hendes lille søster skal vist nok hedder josefine. . .Vores drenge navne er valdemar, Michael og theodor.
Anastasia og ...
Esmeralda
Celeste
Odette
Alexandra
Violetta
Det er jo sådan lidt russisk Anastasia
Hvad med:
NadiaKalinkaFeodoraAleksandraAleksandrine/aTaniaTatiana
Natasia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128