0-1 år: Sælges: Flot Hummel jakke str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.274 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Isabella_mor

Jeg sælger denne fine skønne jakke, den er rigtig god ligenu til overgangen fra det kolde til det varme vejr.. vi har været rigtig glade for den til villads her når han har sovet ude i vuggeren og hjemme...

den fejler intet.. 

vi fik den fra helt ny og har brugt den i et par måneder nu kun, så den er næsten som ny..

kom med et bud...

jeg kan sagtens tage flere billeder hvis det ønskes  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Hvem?

isabellamor skriver:

Jeg sælger denne fine skønne jakke, den er rigtig god ligenu til overgangen fra det kolde til det varme vejr.. vi har været rigtig glade for den til villads her når han har sovet ude i vuggeren og hjemme...

den fejler intet.. 

vi fik den fra helt ny og har brugt den i et par måneder nu kun, så den er næsten som ny..

kom med et bud...

Stor str 80 eller alderssvarende?

Hva tænker du af mindstepris?

Anmeld

7. marts 2012

kiwilouise

isabellamor skriver:

den fejler intet.. 

kom med et bud...

er ikke interesseret. kunne bare ikke lade være med at smile af din lille dreng  hvor er han kær

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

Bondefruen skriver:

Stor str 80 eller alderssvarende?

Hva tænker du af mindstepris?

tror det er alderssvarende men ja villads har kunnet passe den indtil nu og han er lige hoppet over i 86, han er snart 14 mdr.. 

men ja den kan bruges fra 74-80 og lidt længere.. 

pga den gode stand og at den stadig er forholdsvis ny så tænker jeg mp 200 og det er så EXCL porto...

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

kiwilouise skriver:

er ikke interesseret. kunne bare ikke lade være med at smile af din lille dreng  hvor er han kær

haha ja han er helt pakket ind  

Anmeld

7. marts 2012

Hvem?

isabellamor skriver:

tror det er alderssvarende men ja villads har kunnet passe den indtil nu og han er lige hoppet over i 86, han er snart 14 mdr.. 

men ja den kan bruges fra 74-80 og lidt længere.. 

pga den gode stand og at den stadig er forholdsvis ny så tænker jeg mp 200 og det er så EXCL porto...

Øv, så tror jeg desværre den blir for lille, den er ellers fed.

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

Bondefruen skriver:

Øv, så tror jeg desværre den blir for lille, den er ellers fed.

ja den er sååå fed  

har virkelig også været glad for den...

men han kan bare ikke være i den mere,, så trælst altså fordi det er stadig PISSE koldt udenfor. men for varmt til flyverdragt når han skal sove i vognen... 

Anmeld

7. marts 2012

Hvem?

isabellamor skriver:

ja den er sååå fed  

har virkelig også været glad for den...

men han kan bare ikke være i den mere,, så trælst altså fordi det er stadig PISSE koldt udenfor. men for varmt til flyverdragt når han skal sove i vognen... 

Ja, det er ikke til at finde rundt i det her meget mærkeligt vejr - kom nu bare med noget sommer, hvor svært kan det li være

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

Bondefruen skriver:

Ja, det er ikke til at finde rundt i det her meget mærkeligt vejr - kom nu bare med noget sommer, hvor svært kan det li være

ja jeg sidder også og HUNDE fryser indenfor ligenu... brrrrrrr... 

Anmeld

16. marts 2012

Isabella_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.