snøft snøft, ammet for sidste gang :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Mutti2

Hejsa.

Så er beslutningen taget. Denne uge var den sidste med amning!! Det er sådanset ikke fordi jeg er klar til det Men lille-pigen har fået en tildens til bare at ligge og gumle. Så nu synes jeg efterhånden hun er for stor!!

Men puha, hvor var det hårdt at vide at det var sidste gang jeg ammede. Nu er hun jo pludselig SÅ stor!! Jeg tudbrølede, hvilket resulterede i at prinsessen slap brystet, agede mig og gav mig 7 myz!! Tænk sig at en lille pige på 14 mdr skal trøste sin mor.

Puha, bare tanken om, hvor gal hun bliver på mig de næste par dage.... det bliver ikke sjovt.

Hvor lang tid gik der før jeres små puslinger accepterede at brystet ikke kom tilbage!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Tina2

Synes egentlig min søn accepterede det rimelig hurtigt. Vi gav ham MME efter amning. Jeg stoppede da han var 8 mdr pga han bare lå og bed......

Men din datter går jo nok ikke over på flaske bagefter når hun er så stor, så kan jo godt være der går lidt tid inden hun accepterer det, men tror nu det er ovre på en lille uges tid.....

Held og lykke med det:-)

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

Puha Kan udmærket forstå du har det sådan jeg troet os for lidt siden jeg ikke kunne amme mere puha hvor jeg tudet.

Men flot du har ammet så længe.

Håber hurtigt hun kommer over det så i ikke får for mange hårde dage.

STORT KNUS Diana

Anmeld

29. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er næsten lige stoppet med at amme mit yngste barn (19 mdr). Han brokkede sig lidt den første aften, og den første gang han skulle sove middagslur uden amning inden. Så han tog det rigtig fint.

Til gengæld er han vores sidste barn, så har ammet for aller sidste gang

Anmeld

29. marts 2009

Mutti2

Tina2 skriver:

Synes egentlig min søn accepterede det rimelig hurtigt. Vi gav ham MME efter amning. Jeg stoppede da han var 8 mdr pga han bare lå og bed......

Men din datter går jo nok ikke over på flaske bagefter når hun er så stor, så kan jo godt være der går lidt tid inden hun accepterer det, men tror nu det er ovre på en lille uges tid.....

Held og lykke med det:-)

Heh, det lyder godt.... en uge er lige til at overkomme

Men hun er ret glad for den, så jeg frygter det tager længere tid. Hun sagde selv flasken fra da hun var 10 mdr!! Så den har jeg droppet helt!!
Jeg har været så heldig kun at blive bidt 2 gange, på 14 mdr og det var jeg selv skyld i.... (man skal ikke få dem til at grine når de spiser ). men hvis det havde været noget hun havde fortsat med havde jeg bestemt heller ikke fortsat med det

Men tak for det

Knus Pernille

Anmeld

29. marts 2009

Mutti2

Diana/Claus skriver:

Puha Kan udmærket forstå du har det sådan jeg troet os for lidt siden jeg ikke kunne amme mere puha hvor jeg tudet.

Men flot du har ammet så længe.

Håber hurtigt hun kommer over det så i ikke får for mange hårde dage.

STORT KNUS Diana

Ja det er ikke sjovt.
Selv om man som mor, er helt uundværlig, er det alligevel for mig et stort bånd der bliver cuttet.
Det er noget jeg har gjort lige siden hun blev født, og nu når det er ovre, bliver hun bare så meget mere selvstændig!! (Ved godt jeg lyder som en mor til en 18 årig teenager der er ved at flytte hjemmefra ).

Men for søren hvor er det bare ikke sjovt, at skulle give slip.

Tak for det søde.

Og stort knus til dig og lillemanden

Anmeld

29. marts 2009

Mutti2

Karoline skriver:

Jeg er næsten lige stoppet med at amme mit yngste barn (19 mdr). Han brokkede sig lidt den første aften, og den første gang han skulle sove middagslur uden amning inden. Så han tog det rigtig fint.

Til gengæld er han vores sidste barn, så har ammet for aller sidste gang

Hold da op hvor er det bare flot at han tog det så pænt Håber Milla-Victoria vil gøre ham efter

Er du nu sikker på han er den sidste Det kan da være der engang kommer en efternøgler Det må bare være hårdt at give slip, når man ved at det er aller sidste gang nogensinde

Jeg skal helt sikkert have flere børn engang, så hvis min krop tillader det, varer det lidt før jeg skal spekulere over det.

Stort knus

Anmeld

30. marts 2009

Cris

Husk at hvis du virkeligt savner det, WHO (World Health Organisation) anbefaler amning i mindst 2 år. Jeg kender nogle som har gjord det (1 eller 2 gange i døgnet) og de var meget glade for det. Din datter er ikke for stor og for lille, det er vores samfund der bestemmer for os nogle gange :-) Det var en flot amme forløb! Tillykke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.