Falder i søvn på et øjeblik !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Käte

Hej allesammen

Min datter på 19 mdr kan være træt 1-2 to timer efter hun er vågnet og kan falde i søvn på et øjeblik siddende i sin stol, ligger armene på bordet og hovedet der i og sover så, ellers kan hun i dagplejen sidde på gulvet og læse bog for at falde i søvn hen over den mens 8 andre børn leger omkring hende, i dag er hun hos sin faster som sender mig et billede af at hun leger i gangen med et par sutsko hvor hun så falder i søvn med dem på hænderne på gulvet.

Kan jeres børn også falde i søvn på denne måde fra det ene øjeblik til det andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

An&Jo

Käte skriver:

Hej allesammen

Min datter på 19 mdr kan være træt 1-2 to timer efter hun er vågnet og kan falde i søvn på et øjeblik siddende i sin stol, ligger armene på bordet og hovedet der i og sover så, ellers kan hun i dagplejen sidde på gulvet og læse bog for at falde i søvn hen over den mens 8 andre børn leger omkring hende, i dag er hun hos sin faster som sender mig et billede af at hun leger i gangen med et par sutsko hvor hun så falder i søvn med dem på hænderne på gulvet.

Kan jeres børn også falde i søvn på denne måde fra det ene øjeblik til det andet?

nej det kan han ikke..

Synes det lyder ret mærkeligt, og jeg ville helt ærligt vende den med lægen, for det lyder altså ikke helt normalt..

Børn burde ikke blive SÅ trætte af almindelig leg, jeg kan forstå det efter en lang dag i dagplejen eller udenfor, men efter sådan normal leg, så nej..

Anmeld

7. marts 2012

Dot D

Käte skriver:

Hej allesammen

Det var oftest i "godnat-situationen", der kunne Sophie ligge og snakke med mig, fortælle noget.... og midt i et ord kunne hun være væk...

Det har jeg altid moret mig over, for sådan kan jeg i hvert fald ikke falde i søvn

Anmeld

7. marts 2012

Käte

An&Jo skriver:

nej det kan han ikke..

Synes det lyder ret mærkeligt, og jeg ville helt ærligt vende den med lægen, for det lyder altså ikke helt normalt..

Børn burde ikke blive SÅ trætte af almindelig leg, jeg kan forstå det efter en lang dag i dagplejen eller udenfor, men efter sådan normal leg, så nej..

Jeg er også lidt urolig derfor jeg spørger, vi var til læge i mandags og fik taget blodprøve og urin prøve igår de tjekker for sukker syge...

Hun er ellers glad og legene, falder bare i søvn på denne måde!!!

Anmeld

7. marts 2012

An&Jo

Käte skriver:

Jeg er også lidt urolig derfor jeg spørger, vi var til læge i mandags og fik taget blodprøve og urin prøve igår de tjekker for sukker syge...

Hun er ellers glad og legene, falder bare i søvn på denne måde!!!

godt der bliver gjort noget..

Håber det er helt harmløst..

Anmeld

7. marts 2012

Pige2009

Käte skriver:

Hej allesammen

Nej, Laura sover kun i sin seng eller barnevogn

Anmeld

7. marts 2012

2721

Nej, det ville aldrig kunne ske her

Håber ikke der er noget galt med din datter

Anmeld

7. marts 2012

Lone Jakobsen

jeg kan godt forstå du har valgt at få det checket. håber ikke det er noget alvorligt med din datter.

Anmeld

7. marts 2012

bullerbassen

Käte skriver:

Hej allesammen

Det syntes jeg ikke virker helt normalt. Silas gør ihvertilfald ikke. Og det har de store heller aldrig gjordt .

De sover hvis de kommer i seng ellers ikke, jo måske få gange sidst på eftermiddagen efter dagen i børnehave. Og Silas er få gange faldt i søvn på sofaen lige inden sengetid.

Ville nok lige kontakte lægen 

Anmeld

7. marts 2012

TbCp

Hvor meget sover hun om natten? og hvad med middagslur, hvor lang er den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.