Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal ha lavet nyt værelse til min pige, fordi hendes kommende lillesøster overtager hendes nuværende, fordi det er det mindste, syntes jo den ældste skal ha det største
Så mangler lidt inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har desværre ikke billeder af hele værelset .. Men her er da et enkelt til inspiration
Maja_4000 skriver: Har desværre ikke billeder af hele værelset .. Men her er da et enkelt til inspiration
Det ser super hyggeligt ud, men har desværre ikke så meget plads at jeg kan lave sådan et hjørne
LenaJohansen skriver: Det ser super hyggeligt ud, men har desværre ikke så meget plads at jeg kan lave sådan et hjørne
Øv
Jeg synes heller ikke at Carolines værelse er særlig stort .. Men jeg VILLE have sådan et hjørne .. Hvilket så har resulteret i at vi har legetøj i hele stuen Hehe
Maja_4000 skriver: Øv Jeg synes heller ikke at Carolines værelse er særlig stort .. Men jeg VILLE have sådan et hjørne .. Hvilket så har resulteret i at vi har legetøj i hele stuen Hehe
Det værelse her er meget aflangt, så har ikk muligheden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128