får flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

bronihansen

min datter på11dage får flaske da jeg ikke kan amme, nu døjer hun med mavekneb hvad kan man gøre for hun bedre kan komme af med afføring ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Mca<3

bronihansen skriver:

min datter på11dage får flaske da jeg ikke kan amme, nu døjer hun med mavekneb hvad kan man gøre for hun bedre kan komme af med afføring ??

Hun skal have modermælks erst. med laktulose i ,,, Måske op til et par flasker om dagen

Anmeld

29. marts 2009

Stumpen

Lave cykleøvelser med hendes ben... Tage en skumklud med varmt vand og stimulere numsehullet, det kan også hjælpe..

Min datter var også flaskebarn og hun fik allomin.. Hver anden flaske var syrnet allomin (den grønne) og hver anden var alm. allomin (den blå) Min søster er lige blevet rådet til af hendes sundhedsplejeske at give udelukkende grøn allomin, da man også gerne må det, hvis ikke afføringen bliver alt for lind ve det..

Vores erfaring med hver anden grøn og hver anden blå er god, men vil sige at der ikke skulle meget til at give Mathilde hård mave..

Anmeld

29. marts 2009

bronihansen

Stumpen skriver:

Lave cykleøvelser med hendes ben... Tage en skumklud med varmt vand og stimulere numsehullet, det kan også hjælpe..

Min datter var også flaskebarn og hun fik allomin.. Hver anden flaske var syrnet allomin (den grønne) og hver anden var alm. allomin (den blå) Min søster er lige blevet rådet til af hendes sundhedsplejeske at give udelukkende grøn allomin, da man også gerne må det, hvis ikke afføringen bliver alt for lind ve det..

Vores erfaring med hver anden grøn og hver anden blå er god, men vil sige at der ikke skulle meget til at give Mathilde hård mave..

Så må jeg prøve at købe den grønne for at se om det hjælper

Anmeld

29. marts 2009

Fam. Madsen

min søn er også flaske barn da jeg íkke havde noget mælk til ham. og han døjet også rigtig meget med luft i maven og kunne ikke komme af ´med det, vi fik af vide vi skulle give ham molykon dråber og det hjælp på maven og afføringen....

men prøv og snakke med din læge om det...

Anmeld

29. marts 2009

KarinaIda

Hej.. Vi har haft samme problem som dig, ang det med hård mave når de får flaske... Vores datter fik laktulose engang imellem indtil det kom igang, så stoppede vi det lidt igen... Og sådan gøre vi stadigvæk, hvis det sker igen med hård mave.... Men nogen gang kan det også være at de har problemer med og komme af med luften i maven, og der kan man købe nogle molykon dråber(sikkert ikke stavet rigtigt) på apoteket, som skal hjælpe på luft i maven.. der skal de så have 10 dråber et kvarter før en flaske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.