apple iphone 4 s nogen der kan anbefale den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

kitra

Jeg sidder og kigger i junglen af mobiler. Min kære nokia n8 er lige gået død så skal ha en ny men hvilke Jeg har kigget lidt på den iphone 4 s. jeg vil ha en mobil der kan tage nogen rigtig gode billeder da jeg ikke har andre kameraer og hvis jeg havde glemte jeg det alligevel . Men er der nogen der kan anbefalde den tlf og er den nem nok at hitte ud af når man aldrig har haft en iphone før? Og måske dumt spørgsmål men kan man bruge den sammen med pc ? jeg tænker apple er vel et mac produkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

maria_wlt

Jeg sidder og kigger i junglen af mobiler. Min kære nokia n8 er lige gået død så skal ha en ny men hvilke Jeg har kigget lidt på den iphone 4 s. jeg vil ha en mobil der kan tage nogen rigtig gode billeder da jeg ikke har andre kameraer og hvis jeg havde glemte jeg det alligevel . Men er der nogen der kan anbefalde den tlf og er den nem nok at hitte ud af når man aldrig har haft en iphone før? Og måske dumt spørgsmål men kan man bruge den sammen med pc ? jeg tænker apple er vel et mac produkt?

Du kan nemt bruge et Iphone på en almindelig computer.. Du skal bruge det der hedder Itunes og så køre det..

Jeg er super glad for min Iphone 4 LOVE APPLE herhjemme...

Iphone er som smart phone MEGET nem af finde ud af 

Anmeld

7. marts 2012

kitra

maria_wlt skriver:

Du kan nemt bruge et Iphone på en almindelig computer.. Du skal bruge det der hedder Itunes og så køre det..

Jeg er super glad for min Iphone 4 LOVE APPLE herhjemme...

Iphone er som smart phone MEGET nem af finde ud af 

okay tak for svar. jeg synes nemlig den lyder rigtig fed og kan se den har fået gode anmeldelser og da jeg ikke gider ha den nye nokia eller htc så er der ikke de store muligheder for gider ikke samsung eller ericson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.