først gange gravid, føder før ellers efter terminsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

bvn

hvad er det normalt for de først gange gravid kvinder som skal føde første gange.

Da jeg er gravid og er jeg er i 29 uger henne nu. så vil lige høre hvad det er normal for de først gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

L&V

bvn skriver:

hvad er det normalt for de først gange gravid kvinder som skal føde første gange.

Da jeg er gravid og er jeg er i 29 uger henne nu. så vil lige høre hvad det er normal for de først gange?

Mener man tit går over tid

Anmeld

6. marts 2012

PsychedeliC

Der er lavet et par afstemninger her på baby om det . Men jeg blev sat igang da jeg var gået 14 dage over tid og fødte 16 dage over tid

Anmeld

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

bvn skriver:

Som de andre skriver, så er det meget normalt, at førstegangsgravide går over tid Men altså, nogle føder før, nogle efter og andre på termin

I vores terminsgruppe (september 11) er det vist nok 54% der fødte efter termin (så vidt jeg lige husker)

Anmeld

7. marts 2012

Bassemor<3

Jeg fødte 1 dag før termin. Eksperterne mener at mange første gangs gravide går over tid, fordi kroppen ikke før har prøvet at føde et barn, derfor tager det lidt længere tid for kroppen at finde ud af hvordan det lige foregår 

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

Som førstegangs gravid går de fleste over tid... 

Jeg fødte første gang da jeg var 42+0 

Anden gang fødte jeg 40+1

Anmeld

7. marts 2012

TrineMine86

bvn skriver:

der er flest der går over tid

jeg fødte 42+0 og jeg blev endda sat igang også, hvis jeg ikke var blevet det, så tror jeg at jeg var gravid endnu hehe

Anmeld

7. marts 2012

Frk.S

Jeg har altid hørt at mange går over tid.

Men de afstemninger jeg selv fandt herinde da jeg ventede på min lille guldklump, der var det faktisk ca. 50/50.

Jeg selv gik 13 dage over tid (min fødsel gik i gang 12 dage over, sent om aftenen - og hun var ude næste formiddag).

MEN jeg er den eneste i min mødregruppe der gik over. De andre fødte lidt før termin.

Så det er aldrig til at vide. Din baby kommer når den er klar til det.

Anmeld

7. marts 2012

Koen.

Altså man høre jo de fleste går over

Selv fødte jeg 39+1

Anmeld

7. marts 2012

132319

Jeg fødte 34+1 første gang og 36+6 anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.