gravid over sommern:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

christinam

ja det siger jo sig selv hehe er der nogen der skal det hehe jeg skal det skal nok blive sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Findusinde

Jeg har termin den 21 sept.. Så jeg snupper sku både forår, sommer og sensommer med..

Anmeld

29. marts 2009

lonemus

den lille ny skriver:

ja det siger jo sig selv hehe er der nogen der skal det hehe jeg skal det skal nok blive sjovt

Jeg har begge gange født i august måned, hvor det har været hedebølger begge gange - det var ekstremt hårdt til sidst......sov dårligt om natten, ødemer, ekstra tung vægt og svært at finde hvile i kroppen...tog bad et par gange om dagen

Men det er jo igen meget forskelligt .)

Lone - som sov med blæser om natten i den periode

Anmeld

29. marts 2009

christinam

hehe gør jeg også har termin den 26 okt

Anmeld

29. marts 2009

sabi1979

Hej jeg har termin den 25 august og er også spændt på hvordan det bliver til sommer

knus sabrina 18+5

Anmeld

29. marts 2009

Plysbjørnen

Jeg har haft termin i juli (fødte 1 aug.) og sidste gang i oktober... og det er hårdt og ulideligt varmt... Du kan være heldig at det regner meget og derfor nogen lunde køligt, men forbered dig på at få det meget meget varmt....

Anmeld

30. marts 2009

Sortkjær

Jeg skal også gå sommeren over, har termin 28 august..
så ser frem til det bliver bedre vejr, så man kan undgå det stramme tøj og nøjes med en kjole eller såen

Anmeld

30. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg fødte i august 2006... efter den varmeste sommer nogensinde
Og jeg syntes det var ganske forfærdeligt. Sad foran blæseren det meste af dagen og elers sad jeg i badekarret med koldt vand løbende over mine fødder, der var hævet til dobbelt størrelse og brændte helt vildt!
Jeg synes virkelig det var hårdt, og skal jeg have flere børn vil jeg planlægge det sådan at jeg ikke er højgravid om sommeren.

Men det er jo langt fra sikkert at sommeren i år bliver ligeså varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.