SU Lån og renter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

2børn2

Ja som overskriften siger omhandler det SU Lån og renter.. jeg kan se at de renter der står på min SU Lån's opgørelse ikke har stået på mine årsopgørelser fra Skat...

Jeg er bare i tvivl om, at det er rigtigt hvad jeg tror er rigtigt, at Skat skylder mig penge for renteudgifter til SU Lån for nogle år...

Men er der en herinde der er stærk i det og kan forklare mig hvad jeg skal tro når der for eks på min opgørelse fra SKAT står at mine renteudgifter til SU Lån er 2200kr men på årsopgørelsen jeg kan se på SU-lån står der 10000kr under skyldige studietidsrenter...

Hvilket taler rigtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

quindelist

2børn2 skriver:

Ja som overskriften siger omhandler det SU Lån og renter.. jeg kan se at de renter der står på min SU Lån's opgørelse ikke har stået på mine årsopgørelser fra Skat...

Jeg er bare i tvivl om, at det er rigtigt hvad jeg tror er rigtigt, at Skat skylder mig penge for renteudgifter til SU Lån for nogle år...

Men er der en herinde der er stærk i det og kan forklare mig hvad jeg skal tro når der for eks på min opgørelse fra SKAT står at mine renteudgifter til SU Lån er 2200kr men på årsopgørelsen jeg kan se på SU-lån står der 10000kr under skyldige studietidsrenter...

Hvilket taler rigtigt??

Formentlig fordi du kun kan trække de renteudgifter fra som du rent faktisk har betalt.

Anmeld

6. marts 2012

2børn2

quindelist skriver:

Formentlig fordi du kun kan trække de renteudgifter fra som du rent faktisk har betalt.

Okay... Tak... havde lige stirret mig blind på det...

Anmeld

6. marts 2012

quindelist

2børn2 skriver:

Okay... Tak... havde lige stirret mig blind på det...

Kender det godt

Det første år jeg tilbagebetalte kunne jeg trække en masse renter fra fordi man jo betaler tilskrevne renter først og afdrag bagefter, -så næsten ingen fradrag de følgende år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.