Jeg vælger at skrive dette indlæg som annonym pga. vuggestuen, men nogle af jer kan måske gætte hvem jeg er 
Min datter går i vuggestue - der startede hun i sep.
Hun har været syg lige siden, enten med forkølelse eller hosteri. Hun har hostet stort set lige siden hun startede - vi har haft hende til lægen 4 gange nu (+ hendes 1-års undersøgelse), hvor vi hver gang får at vide, at det er en virus, og at der ikke kan gøres mere. Hun har lidt slim på sin venstre lunge og det er det! Vi fik pæn besked på sidste gang, kun at komme igen, hvis det bliver værre.
Vi har en pædagog i vuggestuen som er rimeligt efter os lige pt. Hun syntes ikke det kan være rigtigt at min datter bliver ved med at hoste og mistænker nu allergi (vi får den besked hver gang hun er på arbejde). Men ville lægen ikke have gjort os opmærksom på evt. allergi, tænker jeg?? Hun hoster kun og har hverken røde øjne, nyser eller andet.
Jeg aner virkelig ikke mine levende råd mere! 
Ja, vi er i en årstid, hvor der er mange der er forkølede og hoster - og min datter er ikke enang den der hoster mest i vuggestuen, og de andres forældre er hun ikke efter. Selvfølgelig har hun dage, hvor det ikke er slemt eller ikke hoster, men de små smitter jo konstant hinanden - og sådan er det
Hjælp, hvad skal jeg snart gøre..... 
Anmeld