Frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du frivilligt arbejde???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

861 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg overvejer meget at sende et par ansøgninger til www.frivilligtjob.dk hvor jeg kunne måske være med til at gøre, bare en lille forskel, det er frivilligt og vil gavne min levevej - det lyder super spændende...

Hvor mange har egentlig frivillig arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Noneother

Jeg har stemt andet da jeg ikke har pt. fordi det i forvejen er svært at få tiden til at række med uddannelse og barn..

men før jeg fik min knægt var jeg involveret i alt fra hjælpearbejde til musikforeninger.. Så hvis du føler at du har tid, så go´for det  De mangler altid hænder, og det er utroligt givende. + Det ser jo ikke dårligt ud på et CV

Så snart jeg får lidt overskydende tid igen, så tror jeg at den kommer til at gå på kattens værn. Må nok indse at min hjerte ligger hos de dejlige kræ.

Anmeld

6. marts 2012

lio

Jeg har haft et frivilligt arbejde og var dengang glad for det, stoppede fordi min udd/job begyndte at tage så meget tid og mødetiderne gik ind over hinanden.

Nu efter en del år så er jeg ked af jeg gav så meget af mig selv, ja det var sjovt men jeg kan godt nu, sidde med følelsen af at min arbejdskraft blev udnyttet.

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Jeg har arbejdet frivilligt som juridisk rådgiver i en retshjælp og som bisidder hos Dansk Røde Kors. Og derudover samler jeg ofte ind for Kræftens Bekæmpelse! Jeg finder det givende at hjælpe på den måde. Jeg har dog ikke tid til det mere, nu hvor jeg har Alfred og job i Aalborg hvor jeg bruger 3.5 time i tog dagligt!

Anmeld

6. marts 2012

serinasmor

Jeg har stemt andet - mest fordi jeg har frivilligt arbejde på flere niveauer og på flere forskellige måder

Jeg er frivillig her på baby.dk, hvor jeg håber at kunne gøre en forskel for alle jer

Jeg sidder i bestyrelsen i det kor jeg synger i, og laver deres markedsføringsmateriale. Her er det mest hygge, lidt "hvem skulle ellers gøre det" og så er interessen fra min side bare stor- så jeg ville blande mig uanset

så har jeg været indsamler for bla. røde kors og folkekirkens nødhjælp flere gange - her er det jo bare en engangsting der hjælper nogen meget langt væk ... det kan godt være surt mens det står på, men det er god motion (især hvis man kommer til at vælge en rute med mange trapper)

De første 2 punkter pynter også godt på cv'et især når man som mig er sent færdiguddannet og ikke har meget relevant erfaring i bagagen

Anmeld

7. marts 2012

Lone Jakobsen

jeg kan godt lide friviligt arbejde i det omfang jeg har mulighed for det. jeg samlede ind til kræftens bekæmpelse i mange år. har i år valgt at melde mig til bestyrelsen i den lokale forening, for på den måde at give lidt igen.

Anmeld

7. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg overvejer meget at sende et par ansøgninger til www.frivilligtjob.dk hvor jeg kunne måske være med til at gøre, bare en lille forskel, det er frivilligt og vil gavne min levevej - det lyder super spændende...

Hvor mange har egentlig frivillig arbejde?

Det synes jeg lyder som en rigtig fornuftig ide! Frivilligt arbejder gavner rigtig mange steder og er ren win-win for alle parter. 

Jeg selv arbejder frivilligt som studieambassadør og introvejleder for PH Metropol. Jeg hjælper med udbredelsen af mit fag (ergoterapi) og rådgiver/guider studerende og potentielt interesserede studerende.

Derudover har jeg arbejdet frivilligt ved diverse idrætsarrangementer for mentalt handicappede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.