Morgengrød til tvillingerne på 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

ulleby

Så har jeg brug for lidt hjælp - de damer syntes ikke hver dag så begejstrende om havregrøden med smør, kanel og æble mos  Så derfor hvad servere i af morgengrød til ungerne? Det skal jo gerne mætte og være sundt for dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

K&S

ulleby skriver:

Så har jeg brug for lidt hjælp - de damer syntes ikke hver dag så begejstrende om havregrøden med smør, kanel og æble mos  Så derfor hvad servere i af morgengrød til ungerne? Det skal jo gerne mætte og være sundt for dem? 

Øllebrød med mælk

Yoghurt med havregryn & frugt

Anton er mest til sin havregrød m/u kanel  men i weekenderne kan han godt spise en lækker bolle med pikantost + frisk frugt

Anmeld

6. marts 2012

marloutti

ulleby skriver:

Tja, jeg har nu heller ikke så meget fantasi til noget nyt og spændende.... Men en gang i mellem får han øllebrød i stedet for....

Anmeld

6. marts 2012

Nessie

Daniel fik - og får stadig - youghurt natural med havregryn i 

Anmeld

6. marts 2012

MorEllen

Havregrød med blåbær var et hit her Andre populære ting har været yoghurt med havregryn, hirsegrød med pæremos og grovt brød med ost...

Anmeld

7. marts 2012

Lone Jakobsen

hvad med fx.

hirsegrød

risengrød (lavet på minut ris)

øllebrød

majsgrød

eller simpelthen havregryn.

Rasmus var omkring et år da han helt mistede lysten til havregrød. vi skiftede til alm. havregryn med mælk på, og det har han nydt hver morgen siden da (han er nu 2&frac12

Anmeld

7. marts 2012

FruHolm <3

ulleby skriver:

Oscar får pære-banan yoghurt med havregryn og nogen gange med rosiner i har han fået siden han var 7-8 måneder og han elsker det endnu som 14 måneder  

Anmeld

2. maj 2012

linemus

Det er godt nok et stykke tid siden, du spurgte, men herhjemme laver jeg næsten altid havregrød og moser en banan og blander i. Det søder rigtig meget og ryger lige ned Og så kanel på.

Ellers er det også et hit med frosne blåbær på. De tør hurtigt op på den varme grød

Anmeld

2. maj 2012

ulleby

linemus skriver:

Det er godt nok et stykke tid siden, du spurgte, men herhjemme laver jeg næsten altid havregrød og moser en banan og blander i. Det søder rigtig meget og ryger lige ned Og så kanel på.

Ellers er det også et hit med frosne blåbær på. De tør hurtigt op på den varme grød

De frosne bær har fik vi også brugt - men pt står den på friske bær eller revet appelsinskal og saften fra den 

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

Mine drenge mistede også lysten til havregrøden omkring den alder. Jeg gik så bare over til alm havregryn med lidt sukker og rosiner. Rosiner klipper je i stykker så de ikke får så stor stykker og for mammen:0) det elsker de:0)

Ellers yoghurt med havregryn blandet i og æblemos på toppen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.