Har i haft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Diana...

En god weekend?

Det har jeg jeg har ikke lavet så meget bare hygget sammen med min dejlige familie...

Hvad har i lavet?

Knus Diana
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

MaleneG

Det har været en stille og roligt weekend her, som dog er gået lidt for stærkt efter min mening.
Fredag stod bare på film, og hygge på sofaen.
igår var vi ude hos mine svigerforældre og hjælpe med haven, og spise noget lækkert aftensmad
Og idag, har jeg været i haven selv, og ordnet bedene lidt for alt det ukrudt.

Anmeld

29. marts 2009

Saguh

Her har det været en rigtig slappe-af weekend, så er det er super dejligt

Anmeld

29. marts 2009

fam.4xc

SKØN WEEKEND

Vores startede jo allerede fredag morgen, hvor pigerne blev afleveret kl 8 af deres farmand, da han kom retur lå jeg i sengen og ventede og så startede vores kæreste dag ellers på den fede måde

Da vi havde badet tog vi en tur til Lyngby hvor jeg var den tålmodige søde kone der var med sin mand i løbe butik en hel time!!
Så fik vi en god frokost og shoppede igennem til vi hentede pigerne 14.30.. derefter står den på familie hygge med pizza og disney sjov til pigerne sku i seng og vi ku hygge videre med X-factor.

Lørdag hentede vi pigernes farmor ved toget, tog i IKEA og shoppede og hjem og hyggede sammen med farmor nogle timer inden vi satte hende på et tog igen og tog så hjem til mormor og morfar og spiste mad hvor også min søster og svorger og nevøer var - super hyggeligt

I dag har pigerne og Claes været ved bageren og vi har spist hyggeligt morgen bord... været i bad og fået ordnet lidt herhjemme, og nu er vi næsten lige kommet hjem fra dyrhaven og bakken med 2 store balloner og sut slikpinde og hvad der ellers høre sig til en bakke tur..
Lige nu laver jeg indbagt mørbrad, pigerne leger med Bamse spil på computeren og deres far laver lidt ting i hjemme - så SKØN WEEKEND herfra

Anmeld

29. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, den har været helt i orden

Børnene har været hos deres far, så jeg har fået sovet ud, det var simpelthen så dejligt.
Ellers har jeg været sammen med venner, været inde og spille pool, fået øl for første gang i to måneder (puha, de slog hårdt), og set film og slappet af. Totalt god weekend

Anmeld

29. marts 2009

Becks

Ja, den har været okay hyggelig
Jeg har været på job både lørdag og søndag...
Lørdag var jeg til fødselsdag hos mit skønne gudbarn, han fyldte et HELT år i Torsdags

Knus

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

fam.4xc skriver:

SKØN WEEKEND

Vores startede jo allerede fredag morgen, hvor pigerne blev afleveret kl 8 af deres farmand, da han kom retur lå jeg i sengen og ventede og så startede vores kæreste dag ellers på den fede måde

Da vi havde badet tog vi en tur til Lyngby hvor jeg var den tålmodige søde kone der var med sin mand i løbe butik en hel time!!
Så fik vi en god frokost og shoppede igennem til vi hentede pigerne 14.30.. derefter står den på familie hygge med pizza og disney sjov til pigerne sku i seng og vi ku hygge videre med X-factor.

Lørdag hentede vi pigernes farmor ved toget, tog i IKEA og shoppede og hjem og hyggede sammen med farmor nogle timer inden vi satte hende på et tog igen og tog så hjem til mormor og morfar og spiste mad hvor også min søster og svorger og nevøer var - super hyggeligt

I dag har pigerne og Claes været ved bageren og vi har spist hyggeligt morgen bord... været i bad og fået ordnet lidt herhjemme, og nu er vi næsten lige kommet hjem fra dyrhaven og bakken med 2 store balloner og sut slikpinde og hvad der ellers høre sig til en bakke tur..
Lige nu laver jeg indbagt mørbrad, pigerne leger med Bamse spil på computeren og deres far laver lidt ting i hjemme - så SKØN WEEKEND herfra

Ihh hvor det bare lyder hyggeligt.

Anmeld

29. marts 2009

LotteN

Vores weekend startede lidt øv....
Lørdag var vi ved begravelse ved kærestens bedstefar der døde i lørdags... Rigtig smuk begravelse, men puha det var hårdt. mistede min far for 5 år siden og det kom lige op i mig under denne begravelse...puha

så vi var hjemme ved svigerfamilien hele lørdag og Lærke var bare så eksemplarisk, så det var bare lækkert.

Idag var vi lavet ingenting. bare nydt en stille og rolig søndag. hvor det er bliver til en lille gåtur inden regnen kom... og så fik jeg bagt nogle chokoladeboller og endte med en lille løbetur... Og aftenen slutter så af med en god gang Mc. D. mad... synes lige vi har fortjent det og så går vi også på sund kost den næste måneds tid, da vi drager syd på i uge 18 - jubiiii!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.