SKØN WEEKEND

Vores startede jo allerede fredag morgen, hvor pigerne blev afleveret kl 8 af deres farmand, da han kom retur lå jeg i sengen og ventede og så startede vores kæreste dag ellers på den fede måde

Da vi havde badet tog vi en tur til Lyngby hvor jeg var den tålmodige søde kone der var med sin mand i løbe butik en hel time!!

Så fik vi en god frokost og shoppede igennem til vi hentede pigerne 14.30.. derefter står den på familie hygge med pizza og disney sjov til pigerne sku i seng og vi ku hygge videre med X-factor.
Lørdag hentede vi pigernes farmor ved toget, tog i IKEA og shoppede og hjem og hyggede sammen med farmor nogle timer inden vi satte hende på et tog igen og tog så hjem til mormor og morfar og spiste mad hvor også min søster og svorger og nevøer var - super hyggeligt

I dag har pigerne og Claes været ved bageren og vi har spist hyggeligt morgen bord... været i bad og fået ordnet lidt herhjemme, og nu er vi næsten lige kommet hjem fra dyrhaven og bakken med 2 store balloner og sut slikpinde og hvad der ellers høre sig til en bakke tur..
Lige nu laver jeg indbagt mørbrad, pigerne leger med Bamse spil på computeren og deres far laver lidt ting i hjemme - så SKØN WEEKEND herfra
Anmeld