Vis mig jeres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

K&S

Happiness skriver:

Fløjlsfutterne, kunne han godt kravle i dem? Eller rettere sagt; krybe

Ja, det kunne han sagtens  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Happiness

D-Micka skriver:

Orrh Okay ..
Her vi også altid brugt fløjlsfutterne fra Melton .. Han har aldrig kunne passe andet og vi har heller ingen problemer haft

Kan da godt være vi så kan nøjes med hans fløjlssutsko. Har nemlig heller ikke fundet andet han kan være i...

Anmeld

6. marts 2012

Happiness

Lille fe skriver:

Altså de her er aldrig brugte, da det er mormor der havde købt dem. og moderen synes ikke datteren skulle havde racerbiler under fusserne

Men hun har haft dem i pige-model, hvor jeg bare bandt dobbelknude på, så pillede hun dem ikke op

Hvilke str. bruger din søn?

Han bruger 20-21. Men kan se at andre "bare" har haft meltons fløjlssutsko, så kan godt være at det bare bliver dem han får med Dem ved jeg hans tykke fod kan være i

Anmeld

6. marts 2012

marloutti

Happiness skriver:

KRAVLESUTSKO!

Det er først idag det er gået op for mig at der er noget der hedder det Og Lukas skal bruge nogle når han starter i vugger på næste torsdag!

Han har tykke fødder, så han kan ikke passe de der læder nogle fra Melton.

Så:  Show med the slippers!!!  

Hmm, altså vi bruger bare fløjlsfutter. Han både kravler og går i dem uden problemer og vi har endda glatte gulve....

Anmeld

6. marts 2012

Happiness

marloutti skriver:

Hmm, altså vi bruger bare fløjlsfutter. Han både kravler og går i dem uden problemer og vi har endda glatte gulve....

Super! Kan se at flere bruger dem fint! Så er problemet løst Han får bare sine fløjls-futter med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.