Drillerier i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Fines mor

What to do??

Josephine bliver ved med at sige, at en vis pige i børnehaven driller hende med hendes tykke mave...
Hvergang vi har spurgt ind til det, er det den samme piges navn der bliver nævnt. Pigen er 6 år gammel, og skal gå ud af børnehaven til sommer.

Vi har herhjemme talt om, at vi måske bør nævne det i børnehaven da vi ikke mener drilleriet bør finde sted deroppe. Eller det bør der taltes åbent om.

Men hvordan ville i gribe det an?? samtale? Evt. med forældrene til dette barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

karina1980

jeg havde taget en snak med pædagogerne, Jasmin havde en dreng der blev ved med at drille og slå hende, hvilket hun selvfølgelig var ked af,

men pædagogerne havde slet ikke set det, da han var snu nok til at gøre det når de ikke var der, det viste sig så at hun ikke var den eneste der stod for skud og de har så taget sig rigtig godt af det,

men jeg ville starte med at snakke med pædagogerne og hjalp det ikke ville jeg tage snakken med forældrene,

også selvom barnet starter i skole til sommer, på det tidspunkt vil barnet jo bare finde et nyt ofre, så hvorfor ikke stoppe det nu

Anmeld

29. marts 2009

Tina2

Synes bestemt også du skal snakke med pædagogerne om det, det er sgu ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.