Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, Jeg har brug for din hjælp.
Jeg har fået tilbudt en "kenwood km 264" til 1400 kr. (fåes ellers kun til 1700 som mindstepris) men er der nogen der kender denne maskine og kan fortælle mig om den er pengene værd?
-Sheila
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender ikke lige den model - men har selv en Kenwood Major og det er bare så fin, så mærket er altså rigtig godt synes jeg
AnnaKJ skriver: Kender ikke lige den model - men har selv en Kenwood Major og det er bare så fin, så mærket er altså rigtig godt synes jeg
Okay. Tak for svar.
Mom In The Making skriver: Hej, Jeg har brug for din hjælp. Jeg har fået tilbudt en "kenwood km 264" til 1400 kr. (fåes ellers kun til 1700 som mindstepris) men er der nogen der kender denne maskine og kan fortælle mig om den er pengene værd? -Sheila
det er en kanon maskine
vi har den på arbejdet og hold da op den er bare lækker, den de har på jobbet er næste lydløs
Fam. Madsen skriver: det er en kanon maskine vi har den på arbejdet og hold da op den er bare lækker, den de har på jobbet er næste lydløs
det lyder godt. Så er det nok ikke så dårligt at kunne få den for 1400 kr.
Mom In The Making skriver: det lyder godt. Så er det nok ikke så dårligt at kunne få den for 1400 kr. -Sheila
nej, men det kommer jo også and på hvor gammel den er
Fam. Madsen skriver: nej, men det kommer jo også and på hvor gammel den er
Den er sprit ny. Det er en veninde jeg har der kan få dem til 1400 kr. stk. hvis hun køber minimum 4.. Skal du ha' en med? haha
Mom In The Making skriver: Den er sprit ny. Det er en veninde jeg har der kan få dem til 1400 kr. stk. hvis hun køber minimum 4.. Skal du ha' en med? haha
så er det jo et super tilbud må heller vente til min gammel afgår ved døden
men tak for budet
Fam. Madsen skriver: så er det jo et super tilbud må heller vente til min gammel afgår ved døden men tak for budet
Ja, det var lidt det jeg tænkte, hehe.. men det er altid godt at høre lidt erfaringer..
Mom In The Making skriver: Ja, det var lidt det jeg tænkte, hehe.. men det er altid godt at høre lidt erfaringer..
det er det nemlig det er jo også en del penge og skal ud og bruge men det er helt klart invisterigen være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128