ville lige vise en steg!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

lykke1981

Så en film med ham her i går!!!

Nøj hvor jeg synes at han er dejlig!!! Filmen hedder P.s. I love you. Og tøser.................. Den SKAL bare ses. Var (heldigvis) alene hjemme i aftes. Stortudede hele lørdag aften!!
Men hvor er den film altså bare god. Nå det var bare det jeg ville.
Ha en dejlig søndag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

A.

ja han er sgu lækker

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

Jep mums mums han måtte da gerne komme og ligge i midten

Anmeld

29. marts 2009

Findusinde

Han er rigtig rigtig rigtig nice.. Og lykke, jeg gjorde nøjagtig det samme da jeg så den.. Piv hvor jeg vrælede..! De skide hormoner!

Anmeld

29. marts 2009

malou

lykke1981 skriver:

Så en film med ham her i går!!!

Nøj hvor jeg synes at han er dejlig!!! Filmen hedder P.s. I love you. Og tøser.................. Den SKAL bare ses. Var (heldigvis) alene hjemme i aftes. Stortudede hele lørdag aften!!
Men hvor er den film altså bare god. Nå det var bare det jeg ville.
Ha en dejlig søndag!!

Det er Gerald Butler.... mums.... verden dejligeste mand udover min dejlige kæreste selvfølgelig.... se ham lige her
http://www.youtube.com/watch?v=qDgiq21uUhg&feature=related

Har haft sat scenen ind før... men vi tager den liiiiiiige een gang til... smiler... man kan nemlig se den igen igen igen igen og igen

knus malou

Anmeld

29. marts 2009

Janep

heh ja jeg ahr os set den..
Og har os læst bogen. Og ja filmen er god. Men bogen er faktisk endnu bedre sys jeg
Jeg er normalt ikke en der læser bøger. Faktisk er det den eneste bog jeg har læst færdigt.
Men jeg har skræld grinet og grædt mig igennem bogen så den kan varmt andbefales herfra ligesom filmen ;D

Anmeld

29. marts 2009

Smølf

Øjj... Ja... Jeg har også set den og var også helt i svime over ham. Han er jo lige til at spise. Et alletiders movie-crush.

KH Neta -som har accepteret at min bedre halvdel er knapt så romantisk (som ham i p.s i love you), men alligevel meget dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.