Barsel og feriepenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan man få sine feriepenge udbetalt selvom man er på barsel??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

serinasmor

mener det er noget med du skal gå ned på kommunen i september og sige du ikke havde mulighed for at holde din ferie ..

med mindre det er ferie der udløber til maj - så kan du vist gøre det nu

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

mener det er noget med du skal gå ned på kommunen i september og sige du ikke havde mulighed for at holde din ferie ..

med mindre det er ferie der udløber til maj - så kan du vist gøre det nu

Hvorfor skal man det??:/

Anmeld

6. marts 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hvorfor skal man det??:/

donno ..

det var det jeg selv fik at vide .. måske fordi jeg var studerende ?? er du i arbejde så gætter jeg på du skal spørge din arbejdsgiver

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

donno ..

det var det jeg selv fik at vide .. måske fordi jeg var studerende ?? er du i arbejde så gætter jeg på du skal spørge din arbejdsgiver

Jeg er begge??:/ og får både barselsdagpenge og 1 fødselsklip pr mdr

Anmeld

6. marts 2012

lycly

Ja, alt den ferie du ikke nåede at afholde inden du gik på barsel kan du få udbetalt. Jeg gik på barsel i juni og nåede ikke at holde noget ferie, så jeg kunne få de første 3 ugers barsel udbetalt i september og de sidste uger udbetalt i april året efter Men det skal du oplyse i de barselspapirer dit arbejde skal indsende til kommunen

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Ja, alt den ferie du ikke nåede at afholde inden du gik på barsel kan du få udbetalt. Jeg gik på barsel i juni og nåede ikke at holde noget ferie, så jeg kunne få de første 3 ugers barsel udbetalt i september og de sidste uger udbetalt i april året efter Men det skal du oplyse i de barselspapirer dit arbejde skal indsende til kommunen

Jamen jeg starter først op igen 1 oktober :/

Anmeld

6. marts 2012

lycly

Anonym skriver:

Snak med din arbejdsgiver om det, for jeg ved at man kan få dem udbetalt. Jeg valgte bare at afholde min ferie under barslen i stedet for. Så min barsel bliver 6 uger længere. Men synes du skal høre ad hvordan og hvorledes. For du skal jo have din ferie på den ene eller den anden måde

Anmeld

6. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Du kan altid få dine ferie penge udbetalt barsel eller ej.. Med mindre der er forskrevet andet

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Snak med din arbejdsgiver om det, for jeg ved at man kan få dem udbetalt. Jeg valgte bare at afholde min ferie under barslen i stedet for. Så min barsel bliver 6 uger længere. Men synes du skal høre ad hvordan og hvorledes. For du skal jo have din ferie på den ene eller den anden måde

Min chef forstår ikke så meget så det nytter intet var en kamp at h€n bare skulle lave mine barselspapirer:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.