Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hei piger,
Min bøvs er virkelig stille idag. Har mærket ham men kun en brøkdel af hvad jeg plejer.
Er det normalt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej søde
Jeg véd det jo ikke men synes jeg har hørt noget i den retning beskrevet andet steds... er du bekymret skal du dog bare ringe til fødegangen!
det betyder han snart kommer ud til jer
UnderCover34 skriver: Hej søde Jeg véd det jo ikke men synes jeg har hørt noget i den retning beskrevet andet steds... er du bekymret skal du dog bare ringe til fødegangen! det betyder han snart kommer ud til jer
Det ville jo være dejligt :-)
Chalala85 skriver: Hei piger, Min bøvs er virkelig stille idag. Har mærket ham men kun en brøkdel af hvad jeg plejer. Er det normalt?
Jeg oplevede det samme og fødte 2 dage efter
CS skriver: Jeg oplevede det samme og fødte 2 dage efter
VirkeligVirkelig :-) ihhhh vil også
Chalala85 skriver: VirkeligVirkelig :-) ihhhh vil også
Ja jeg endte med at tage ind og få kørt en strimmel fordi jeg synes det var SÅ mærkeligt... men alt var vel og 45 1/2 time efter lå smuksakken i mine arme - X fingre for han er på vej nu da det ikke blev lørdag ja så er onsdag eller torsdag jo også gode dage
CS skriver: Ja jeg endte med at tage ind og få kørt en strimmel fordi jeg synes det var SÅ mærkeligt... men alt var vel og 45 1/2 time efter lå smuksakken i mine arme - X fingre for han er på vej nu da det ikke blev lørdag ja så er onsdag eller torsdag jo også gode dage
Ja det er også godt dage :-) og har da menssmerter også :-)
Chalala85 skriver: Ja det er også godt dage :-) og har da menssmerter også :-)
eller er det begyndende veeeeeer
hvor er det frygtelig spændende...
husk updates, hvordan har du det eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128