opdatering på Jordemoder 39+3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Vidunderligeunger

det gik jo godt og er GLAD FOR jeg kom afsted. Hun lavede hindeløsning og sagde jeg var åbnet en god cm med en livmoderhals på 2 cm - så hun anbefalede at vi gik hjem og dyrkede sex og gik en lang tur, så regnede hun med at se mig på fødegangen inden længe

Hvor lang tid gik der ved jeres hindeløsninger??

Knus den utålmodige, med nyt håb!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Guldimaven

MAJ*MOR skriver:

det gik jo godt og er GLAD FOR jeg kom afsted. Hun lavede hindeløsning og sagde jeg var åbnet en god cm med en livmoderhals på 2 cm - så hun anbefalede at vi gik hjem og dyrkede sex og gik en lang tur, så regnede hun med at se mig på fødegangen inden længe

Hvor dejligt,  for du snart går i fødsel så! 

Må altså lige hører, hvis du kan forklare det.. De hinder der løsnes, hvor sidder de og hvad er det for nogle?? Har altid undret mig over det!

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Rigtig skønt at det gik så godt

Håber din hindeløsning virker og at du ender på fødegangen inde længe

Hvor længe der det siden du fik dem løsnet?

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

Guldimaven skriver:

Hvor dejligt,  for du snart går i fødsel så! 

Må altså lige hører, hvis du kan forklare det.. De hinder der løsnes, hvor sidder de og hvad er det for nogle?? Har altid undret mig over det!

det er vel hinderne, som fosteret ligger indeni?

Hun stak i hvert fald fire fingre godt op og masserede livmoderen og sådan.. meget charmerende

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

AnnaKJ skriver:

Rigtig skønt at det gik så godt

Håber din hindeløsning virker og at du ender på fødegangen inde længe

Hvor længe der det siden du fik dem løsnet?

fik dem løsnet her kl. 14.30  der er en slags murren i underlivet lige nu, men om det bliver til mere, er i kke godt at vide...

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

MAJ*MOR skriver:

det er vel hinderne, som fosteret ligger indeni?

Hun stak i hvert fald fire fingre godt op og masserede livmoderen og sådan.. meget charmerende

Hehe ja det lyder da veldig rart... Eller.. 

Anmeld

6. marts 2012

Sara.

Jeg fik løsnet hinder og havde en livmoderhals ca som din.... der gik desværre ca en uge. Så her hjalp det ikke. Håber det hjælper hos dig.

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

Sara. skriver:

Jeg fik løsnet hinder og havde en livmoderhals ca som din.... der gik desværre ca en uge. Så her hjalp det ikke. Håber det hjælper hos dig.

da hun trak fingerne ud var de fyldt med blod - kan det måske ikk være et godt plus?? ( vil så gerne igang nuuuuu)!!!

Anmeld

6. marts 2012

morbibi

MAJ*MOR skriver:

De siger jo, at mange føder inden for et døgn via hindeløsning. Jeg selv kommer altid igen ugen efter til en ny hindeløsning
Men pøj pøj

Anmeld

6. marts 2012

LR85

MAJ*MOR skriver:

hvor dejligt.

Håber der snart sker lidt mere så.

kan du mærke noget somhelst efter hindeløsningen så`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.