Kvalme ved foroverbøjning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

AnnaK89

Nogen måde man kan undgå det på, og så stadig kunne bøje sig forover?

Sidder jeg foroverbøjet ind over f.eks. computeren for jeg sådan en led kvalme og er nød til at sætte mig tilbage, det samme når jeg skal køre sædet frem i bilen, eller tage sko på

Har i nogle gode tricks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

LR85

Åhh jeg ved hvordan du har det. Jeg føler hele mavesækken kommer op i munden hver gang jeg bukker mig eller bøjer mig sammen. Der er vist ikke så meget a gøre andet end a undgå a bøje sig så godt man kan

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

LR85 skriver:

Åhh jeg ved hvordan du har det. Jeg føler hele mavesækken kommer op i munden hver gang jeg bukker mig eller bøjer mig sammen. Der er vist ikke så meget a gøre andet end a undgå a bøje sig så godt man kan

Præcis! Hvor er det bare så pisse ubehageligt 

Åhh gad godt der var en eller anden fiks måde man stadig kunne bøje sig på

Anmeld

6. marts 2012

Sujan

Det er så ubehageligt.. har det også hver gang jeg ligger ned.. det er bære ikke sjovt..

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Sujan skriver:

Det er så ubehageligt.. har det også hver gang jeg ligger ned.. det er bære ikke sjovt..

Også når du ligger  Ej hvor må det være trælst

Der har jeg kun halsbrand, men det hjælper at ligge en pude mere under hovedet

Anmeld

6. marts 2012

Sujan

AnnaKJ skriver:

Også når du ligger  Ej hvor må det være trælst

Der har jeg kun halsbrand, men det hjælper at ligge en pude mere under hovedet

Ja det er så ubehageligt.. så hver aften er en kamp for at falde i søvn. Ligger højt med hovedet men hjælper ikke rigtigt... Så nogle gange sidder jeg halvt op og sover men er heller ikke rart...

Synes det er det hårdeste i min graviditet.

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

desværre ingen råd, jeg oplever ofte selv slem halsbrand når jeg bøjer mig forover, og har ikke fundet en måde at undgå det på, så kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Der findes et præperat i håbdkøb som lægger en hinde inde i mavesækken. Det har ret god virkning til a man ikke får 'tilbageløb'

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Sujan skriver:

Der findes et præperat i håndkøb som danner en skumhonde nede i mavesækken. Jeg tror virkelug det kunne hjælpe dig hvis du tog det kort før sengetid

Anmeld

6. marts 2012

Sujan

LR85 skriver:

Der findes et præperat i håndkøb som danner en skumhonde nede i mavesækken. Jeg tror virkelug det kunne hjælpe dig hvis du tog det kort før sengetid

Mange tak for info.. vil da prøve at gå på apoteket i morgen og høre ad.. det ville da gøre sengetid noget nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.