Nu vil jeg også!! Uge 27+5.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Guldimaven

AalborgPigen skriver:

Sikke en fin mave Den klær dig .) 

Tak! Det er dejligt at få af vide.. Fordi den er godt nok lidt meget i vejen af og til! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Du Er da rigtig fin. 

Dejligt med en man rigtig kan 'følges med'

-Louise 27+4

Tusind tak.. Ja vi ligger da tæt! Hvor meget måler din mave, hvis jeg må spørge... 

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

Frk-Lotusblomst skriver:

Fin mave

Tak!

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Guldimaven skriver:

Tusind tak.. Ja vi ligger da tæt! Hvor meget måler din mave, hvis jeg må spørge... 

Jeg har ikke målt men tror bestemt mere end dig. Jeg har taget 11 kg på denne gang og kun 7-8 på sidste graviditet på denne tid. 

Må spare lidt på chokoladen. 

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

Guldimaven skriver:

Tak, det er altså rart nok at få af vide engang imellem! 

Uanset hvad, så synes jeg mange drenge maver er mere spidse!!! Min er også spids, er kun 20+0 men den tager form ;-) ( du har bare kun mave, jeg har også de trælse håndtag i siderne) hehe;-) Flot bærer du den!!

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Uanset hvad, så synes jeg mange drenge maver er mere spidse!!! Min er også spids, er kun 20+0 men den tager form ;-) ( du har bare kun mave, jeg har også de trælse håndtag i siderne) hehe;-) Flot bærer du den!!

Jeg venter også en dreng;-)

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Jeg har ikke målt men tror bestemt mere end dig. Jeg har taget 11 kg på denne gang og kun 7-8 på sidste graviditet på denne tid. 

Må spare lidt på chokoladen. 

Ja, puha den chokolade og andet usundt er jeg godt nok også slem til! 

dog har jeg kun taget 3 kg på.. Men er spændt på om bettemanden så er over gennemsnittet siden jeg ikke får alle de ekstra kalorier jeg spiser.. Og er han det, så må jeg altså til at stoppe med alt det usunde! 

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

babymus77 skriver:

Tusind tak altså! Ja, jeg syntes bestemt også min er en drenge mave, fordi ser man mig bag fra kan man slet ikke se jeg er gravid.. 

Det er så dejligt når maven for alvor begynder at tage form! 

Anmeld

6. marts 2012

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

Guldimaven skriver:

Tusind tak altså! Ja, jeg syntes bestemt også min er en drenge mave, fordi ser man mig bag fra kan man slet ikke se jeg er gravid.. 

Det er så dejligt når maven for alvor begynder at tage form! 

Præcis;-) Jeg var til MD i dag, hvor han lå og legede med sine tæer:-) Fantastisk thi hi:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.