23+4 <3 Har aldrig været meget for at vise mig selv, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

AnnaK89

Guldimaven skriver:

Flot flot mavse!  Syntes da ikke den er så stor, som hende ekspedienten fik den til at lyde! 

Den er stor i forhold til at være uge 24 Sidst jeg målte var jeg omkring 112,5 cm omkring maven - og det er 2 uger siden nu

Så stor var jeg slet ikke i uge 24 sidste gang med min datter, men nu er det jo også 2. gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Bon appetit;-) Mon ikke hun snupper alt fra dig den kommende tid?? Flot bærer du det ihvertfald;-)

Det håber jeg da hun gør

Så hun kan blive stor og stærk

Mange tak skal du have

Anmeld

6. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det håber jeg virkelig også - ja det er lidt noget skidt, men hun skal nok tage fra nu

det er sjovt har også altid fået afvide at lige mget hvad så skulle baby nok tahe hvad den skulle bruge!? men det er jo så ik tilfældet...

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det er sjovt har også altid fået afvide at lige mget hvad så skulle baby nok tahe hvad den skulle bruge!? men det er jo så ik tilfældet...

Det var også det jeg fik at vide, af alle lægerne 

Men dykket er kurven ihvertfald.

Problemet var nok, at min krop slet ikke nåede at optage noget at maden til blodbanerne - det kom jo ud lige så hurtigt som det kom ind, når jeg spiste. Og lå alligevel syg i en uge

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

AnnaKJ skriver:

Den er stor i forhold til at være uge 24 Sidst jeg målte var jeg omkring 112,5 cm omkring maven - og det er 2 uger siden nu

Så stor var jeg slet ikke i uge 24 sidste gang med min datter, men nu er det jo også 2. gang

Ja okay det kan jeg godt se.. Men det skulle jo også gå meget hurtigere anden gang!  jeg syntes ikke den ser voldsom ud på nogen måde hvert fald.

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Guldimaven skriver:

Ja okay det kan jeg godt se.. Men det skulle jo også gå meget hurtigere anden gang!  jeg syntes ikke den ser voldsom ud på nogen måde hvert fald.

Det er du så seriøst den første der har sagt til mig

Anmeld

6. marts 2012

Guldimaven

AnnaKJ skriver:

Det er du så seriøst den første der har sagt til mig

Hehe ja okay.. Men det syntes jeg altså ikke! 

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Guldimaven skriver:

Hehe ja okay.. Men det syntes jeg altså ikke! 

Ja - det ville da også være rart stadig at kunne bøje sig ned uden at få kvalme

Anmeld

6. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det var også det jeg fik at vide, af alle lægerne 

Men dykket er kurven ihvertfald.

Problemet var nok, at min krop slet ikke nåede at optage noget at maden til blodbanerne - det kom jo ud lige så hurtigt som det kom ind, når jeg spiste. Og lå alligevel syg i en uge

nej så har du jo intet fået ind... men har altid fået afvide at så tager baby på depoterne i mors krop... men kurven går da op af næste gang det er jeg sikker på

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej så har du jo intet fået ind... men har altid fået afvide at så tager baby på depoterne i mors krop... men kurven går da op af næste gang det er jeg sikker på

Det er jeg heller ikke i tvivl om

Er egentlig heller ikke nervøs over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.