Brio eller Emmaljunga klapvogn? Bor i Wales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

heidi30

Hej alle,

vi vil købe en ny klapvogn og er kommet frem til en Brio Race eller en Emmaljunga Scooter 2.0, MEN hvad er bedst og hvor søren kan man købe dem online?

Jeg har prøvet på Brios hjemmeside osv. og jeg kan ikke finde nogle sider som sælger dem og så skal de selvfølgelig sende den herovre til os.

Har jeg kigget på de forkerte sider, er jeg blind? Hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Pigent

heidi30 skriver:

Hej alle,

vi vil købe en ny klapvogn og er kommet frem til en Brio Race eller en Emmaljunga Scooter 2.0, MEN hvad er bedst og hvor søren kan man købe dem online?

Jeg har prøvet på Brios hjemmeside osv. og jeg kan ikke finde nogle sider som sælger dem og så skal de selvfølgelig sende den herovre til os.

Vil give dig ret i at de er svære at finde på nettet, har i ikke noget familie i dk som i kunne få til at købe en og sende til jer?

Har fundet nogle sider med Emmaljunga og Brio, dog ikke de modeller du søger, link nummer to har Emmaljunga Scooter 

http://www.pramworld.co.uk/index.html?action=search&searchtype=catID&quicksearch=285&p_start=0&sortType=1&imageType=1&submit=erm

http://www.babylicious.org/prams-emmaljunga-emmaljunga-scooter-20.irc?cName=prams-emmaljunga-emmaljunga-scooter-20&pg=1

http://www.kiddies24.de/shop/en/Brand-Stores/Brio/Brio-Go-Stroller:::1038_20354_30957.html

Anmeld

9. marts 2012

heidi30

Barnepigen skriver:

Vil give dig ret i at de er svære at finde på nettet, har i ikke noget familie i dk som i kunne få til at købe en og sende til jer?

Har fundet nogle sider med Emmaljunga og Brio, dog ikke de modeller du søger, link nummer to har Emmaljunga Scooter 

http://www.pramworld.co.uk/index.html?action=search&searchtype=catID&quicksearch=285&p_start=0&sortType=1&imageType=1&submit=erm

http://www.babylicious.org/prams-emmaljunga-emmaljunga-scooter-20.irc?cName=prams-emmaljunga-emmaljunga-scooter-20&pg=1

http://www.kiddies24.de/shop/en/Brand-Stores/Brio/Brio-Go-Stroller:::1038_20354_30957.html

Hej,

tusind tak fordi du har taget dig tid til at finde disse sider til mig .

Vi har familie og venner som kunne købe til os, men aner slet ikke hvad det ville koste at sende og synes heller ikke jeg vil besvære dem med det. 

Jeg kigger lige rundet på siderne, tak!

Anmeld

9. marts 2012

Maja_4000

Jeg ville bare sige at vi har en Emmaljunga og vi er super glade for den  

Kan I ikke købe et af de mærker der findes i Wales ? De bruger vel også klapvogne

Anmeld

9. marts 2012

heidi30

Maja_4000 skriver:

Jeg ville bare sige at vi har en Emmaljunga og vi er super glade for den  

Kan I ikke købe et af de mærker der findes i Wales ? De bruger vel også klapvogne

he he jo de bruger skam klapvogne herovre. Jeg kan bare slet ikke finde en som jeg synes ser god ud. De fleste har svinghjul og så er de megetsmå og hårde plastik agtige. Plus at de fleste heller ikke er 100 % lodrette i ryggen, så barnet glider ned og "ligger" lidt ned. Malte vil gerne se hvad der sker og vil gerne sidde mere op, hvis det gir mening.

Men tak for svar 

Anmeld

9. marts 2012

Maja_4000

heidi30 skriver:

he he jo de bruger skam klapvogne herovre. Jeg kan bare slet ikke finde en som jeg synes ser god ud. De fleste har svinghjul og så er de megetsmå og hårde plastik agtige. Plus at de fleste heller ikke er 100 % lodrette i ryggen, så barnet glider ned og "ligger" lidt ned. Malte vil gerne se hvad der sker og vil gerne sidde mere op, hvis det gir mening.

Men tak for svar 

Vi har en med svinghjul Men kan godt forstå at du ikke vil have en der er hård osv.  

Anmeld

9. marts 2012

Sillebob

heidi30 skriver:

Hej alle,

Hej du

Jeg har tidligere boet i England og giver dig fuldstændig ret mht barnevogne og klapvogne

Jeg plejede faktisk at købe når jeg var på besøg i DK og så flyve hjem  med dem - det koster jo ikke noget at have en vogn med i flyet. Bare sørg for at den er ordentlig pakket ind - og så skal du selvfølgelig rejse til DK uden en vogn Måske en mulighed for jer at gøre det på denne måde også ?

Held og lykke

Anmeld

9. marts 2012

heidi30

Sillebob skriver:

Hej du

Jeg har tidligere boet i England og giver dig fuldstændig ret mht barnevogne og klapvogne

Jeg plejede faktisk at købe når jeg var på besøg i DK og så flyve hjem  med dem - det koster jo ikke noget at have en vogn med i flyet. Bare sørg for at den er ordentlig pakket ind - og så skal du selvfølgelig rejse til DK uden en vogn Måske en mulighed for jer at gøre det på denne måde også ?

Held og lykke

Hej,

det er da dejligt at du har samme opfattelse, så er det jo ikke mig den er gal med 

Vi skal først en tur hjem til sommer, så der er længe til desværre. Jeg ved ikke helt om vi dropper det helt eller venter. Vi har pt. en Emmaljunga combi hvor vi bruger klapvognsdelen, men synes virkelig den er tung at køre med efterhånden (Malte vejer lidt over 11 kg) plus at vi gerne vil have en lille og handy en istedet.

Bum bum bum, må se hvad vi finder på .

Tak for svar!

Anmeld

11. marts 2012

Pigent

heidi30 skriver:

Hej,

tusind tak fordi du har taget dig tid til at finde disse sider til mig .

Vi har familie og venner som kunne købe til os, men aner slet ikke hvad det ville koste at sende og synes heller ikke jeg vil besvære dem med det. 

Jeg kigger lige rundet på siderne, tak!

Okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.