Har brug for jeres hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg natten mellem fredag og lørdag vågnede ved en stærk smerte i maven samt følelsen af et smæld.. ( Inden havde jeg haft stærke plukveer)

Siden har jeg haft ondt og mange flere plukveer! Dog ikke regelmæssige! Men gør av

Føles som jeg går og sjat tisser hele tiden. Tis? udflåd? Vand? Jeg ved det ikke Bar så ubehageligt..

Er nu ved at blive lidt bekymret. 

Nogen der har prøvet noget ligende? El...

Er idag 29+4.

Håber i vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Dianaaa

syntes du skal kontakte fødegangen for en sikkerheds skyld, så du ikke skal rende og være bekymret !

kender ikke lige til det du har prøvet

Anmeld

6. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg natten mellem fredag og lørdag vågnede ved en stærk smerte i maven samt følelsen af et smæld.. ( Inden havde jeg haft stærke plukveer)

Siden har jeg haft ondt og mange flere plukveer! Dog ikke regelmæssige! Men gør av

Føles som jeg går og sjat tisser hele tiden. Tis? udflåd? Vand? Jeg ved det ikke Bar så ubehageligt..

Er nu ved at blive lidt bekymret. 

Nogen der har prøvet noget ligende? El...

Er idag 29+4.

Håber i vil svare

Kender det heller ik men jeg ville oz kontakte jm eller fødegangen.. Både for at få ro i sindet og fordi mange beskriver at de oplever smæld når vandet går

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

ingen andre?

Anmeld

6. marts 2012

Misser1989

Syns bestemt og du skal kontakte fødegangen! NU! især når du ikke er længere henne..

Da jeg fødte min søn, startede det med at der kom et lille smæld og så "tissede" jeg lidt i bukserne (troede jeg), Men blev ved med at "tisse" lidt hvergang jeg gik.. og ja, det var så vandet der var begyndt at sive. 4 timer senere går HELE vandt, i et stor smæld og kæmpe plask. (heldigvis på sygehuset) og 12 timer senere har jeg født..

Så ring du hellere til fødegange, hellere en gang for meget, end en gang for lidt

Håber det bare er tis, og ikke vand, nu du ikke er længere henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.