Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja vi skal flytte den 1.4, men som tingene ser ud nu jahh.... så bliver vi hvis en mere i familien .....JEG ER GRAVID...!!!
Men men men ingen gode nyheder uden bekymringer, har lige testet positiv for en time siden, og helt ærligt jeg ved ikke hvornår jeg havde min mens sidst... så hvad gør jeg nu?
Jeg ved jeg havde den nytårsaften og så ved jeg ikke mere ved jeg burde tælle, men ved min datter tog det bare over et år at blive gravid, så regnede egentlig lidt med at det ville det også gøre her det har det så altså åbenbart ikke gjort her
What to do??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja vi skal flytte den 1.4, men som tingene ser ud nu jahh.... så bliver vi hvis en mere i familien .....JEG ER GRAVID...!!! Men men men ingen gode nyheder uden bekymringer, har lige testet positiv for en time siden, og helt ærligt jeg ved ikke hvornår jeg havde min mens sidst... så hvad gør jeg nu? Jeg ved jeg havde den nytårsaften og så ved jeg ikke mere ved jeg burde tælle, men ved min datter tog det bare over et år at blive gravid, så regnede egentlig lidt med at det ville det også gøre her det har det så altså åbenbart ikke gjort her What to do??
Da jeg blev gravid med min søn havde jeg ikke haft mens i to mdr så jeg tog til lægen snakkede med ham og blev henvist til en tidlig scanning hvor de kunne fastsætte min termin... Så syntes da du skal få ringet til ham og få en snakOg forresten TILLYKKE med det..
jeg har skam allerede ringet (skal lige have graviditeten bekræftet hos dem også)
Jeg må prøve at tale med hende imorgen, simpelthen bare så dumt jeg ikke har haft styr på det denne gang
og tusind tak
Anonym skriver: jeg har skam allerede ringet (skal lige have graviditeten bekræftet hos dem også) Jeg må prøve at tale med hende imorgen, simpelthen bare så dumt jeg ikke har haft styr på det denne gang og tusind tak
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128