Der røg det ekstra værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

ja vi skal flytte den 1.4, men som tingene ser ud nu jahh.... så bliver vi hvis en mere i familien .....JEG ER GRAVID...!!! 

Men men men ingen gode nyheder uden bekymringer, har lige testet positiv for en time siden, og helt ærligt jeg ved ikke hvornår jeg havde min mens sidst... så hvad gør jeg nu? 

Jeg ved jeg havde den nytårsaften og så ved jeg ikke mere  ved jeg burde tælle, men ved min datter tog det bare over et år at blive gravid, så regnede egentlig lidt med at det ville det også gøre her  det har det så altså åbenbart ikke gjort her 

What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Chr-Hei

Anonym skriver:

ja vi skal flytte den 1.4, men som tingene ser ud nu jahh.... så bliver vi hvis en mere i familien .....JEG ER GRAVID...!!! 

Men men men ingen gode nyheder uden bekymringer, har lige testet positiv for en time siden, og helt ærligt jeg ved ikke hvornår jeg havde min mens sidst... så hvad gør jeg nu? 

Jeg ved jeg havde den nytårsaften og så ved jeg ikke mere  ved jeg burde tælle, men ved min datter tog det bare over et år at blive gravid, så regnede egentlig lidt med at det ville det også gøre her  det har det så altså åbenbart ikke gjort her 

What to do??

Da jeg blev gravid med min søn havde jeg ikke haft mens i to mdr så jeg tog til lægen snakkede med ham og blev henvist til en tidlig scanning hvor de kunne fastsætte min termin...

Så syntes da du skal få ringet til ham og få en snak

Og forresten TILLYKKE med det..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Da jeg blev gravid med min søn havde jeg ikke haft mens i to mdr så jeg tog til lægen snakkede med ham og blev henvist til en tidlig scanning hvor de kunne fastsætte min termin...

Så syntes da du skal få ringet til ham og få en snak

Og forresten TILLYKKE med det..

jeg har skam allerede ringet (skal lige have graviditeten bekræftet hos dem også) 

Jeg må prøve at tale med hende imorgen, simpelthen bare så dumt jeg ikke har haft styr på det denne gang 

og tusind tak 

Anmeld

6. marts 2012

Chr-Hei

Anonym skriver:

jeg har skam allerede ringet (skal lige have graviditeten bekræftet hos dem også) 

Jeg må prøve at tale med hende imorgen, simpelthen bare så dumt jeg ikke har haft styr på det denne gang 

og tusind tak 

Det lyder godt, men er sikker på du bliver sendt til en scanning,medmindre hun selvfølgelig kan mærke sig frem til det

Ja men den kan swimpse

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med graviditeten..

Det andet ahr du fået svaret på og ejg vil sige det samme. terminsscanning af lægen.

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

What to do??

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.