er idag 9+0, sku til min første graviditets undersøgelse hos lægen..
MEGET spændt..
kæresten fik valget at komme med hvilke han så gjorde.. så vi aftalte han kom her kl. 9 så vi ku spise nidt morgen mad sammen ingen lægen.. (vi bor pt i forholdsvis hver vores hus og lejlighed ind til jeg kan flytte om et par måneder)
som sagt så gjordt, efter en lille morgenmad kørte vi op til lægen.. først ind til sygeplejesken, starte vandre journalen, målt blodtryk, vejes, have taget blodprøver(
) hun stillede et par spørgsmål og så tilbage til venteværelset, mig ud og lave urin prøve og så ellers udfylde papier ind til vi sku ind til lægen..
hos lægen var det lidt det samme, spørgsmål i massevis, udfylde papier, han kikkede på urin prøven og virkede lidt bekymret, så han målte mit blodsukker og blev rolig igen 
det var egentlig hurtig overstået og vi gik begge der fra med en glad føelse og et smil på læberne..
den efterfølgende tid brugte vi i centret og forskellige butikker på at hygge, snakke og nyde hinandens selvskab
vi havde så lige 3 små kvarter her hjemme inden kæresten sku på arbejde så jeg viste ham det undertøj (på selvfølgelig) som jeg havde fået af hans bonus mor og inden jeg havde nået at få andet sæt af endte vi i sengen i en hed omgang sex.. 

jamen dagen har bare været SÅ skøn.. så det var egentlig det jeg ville dele med jer 
rigtig god dag til alle ude i den store glade verden 

Anmeld