Jeg har overvundet min frygt igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

An&Jo

Hvis der er noget jeg er bange for og kan komme til at svede helt sindssygt af så er det at stå foran klassen og fremlægge noget alene..

MEN idag meldte jeg mig frivilligt til at lave en kreditvurdering på tavlen af et par der gerne ville købe hus, og det gik sq.. jeg hverken svedte elelr var ved at besvime, så det er jo en kæmpe sejr i sig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

Hvis der er noget jeg er bange for og kan komme til at svede helt sindssygt af så er det at stå foran klassen og fremlægge noget alene..

MEN idag meldte jeg mig frivilligt til at lave en kreditvurdering på tavlen af et par der gerne ville købe hus, og det gik sq.. jeg hverken svedte elelr var ved at besvime, så det er jo en kæmpe sejr i sig selv..

Hvor fedt .. Det er da super sejt gået .. Havde det været mig ville jeg dø på vej op til tavlen .. 

Anmeld

6. marts 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Sejt - det er flot gået.

Sådan har jeg det når jeg skal til tandlæge, selvom jeg ved jeg overlever det, så HADER jeg det og får ondt i maven.

Så kender godt følelsen.

Anmeld

6. marts 2012

wamse

An&Jo skriver:

Super godt gået 

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Hvor fedt .. Det er da super sejt gået .. Havde det været mig ville jeg dø på vej op til tavlen .. 

hehe, det plejer jeg også at gøre, og jeg plejer ALDRIG at melde mig frivilligt, men havde ret godt styr på det her, så tænkte at NU skulle det altså være..

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

2skønnebørn skriver:

Sejt - det er flot gået.

Sådan har jeg det når jeg skal til tandlæge, selvom jeg ved jeg overlever det, så HADER jeg det og får ondt i maven.

Så kender godt følelsen.

jeg er bestemt heller ikke gode venner med tandlægen..

men det er bare så fedt når man overvinder det alligevel

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

wamse skriver:

Super godt gået 

mange tak..

Anmeld

6. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Det er sku flot klaret.. Sejt gjort.. 

Har du forresten været inde i den der mødrehjælpen?

Anmeld

6. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det er sku flot klaret.. Sejt gjort.. 

Har du forresten været inde i den der mødrehjælpen?

takker..

Nej har ikke haft fornøjelsen endnu, jeg er simpelthen så hunget op med skolen lige nu..

Den her uge plus de næste to står på undervisning hver eneste dag fra 8:15 - 15:15 og det bliver vidst ikke mindre derefter..

Anmeld

6. marts 2012

Mira0911

Flot gået... Jeg hader også at skal stå og fremlægge noget foran end masse... Puh... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.