Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Hvis der er noget jeg er bange for og kan komme til at svede helt sindssygt af så er det at stå foran klassen og fremlægge noget alene.. MEN idag meldte jeg mig frivilligt til at lave en kreditvurdering på tavlen af et par der gerne ville købe hus, og det gik sq.. jeg hverken svedte elelr var ved at besvime, så det er jo en kæmpe sejr i sig selv..
Hvis der er noget jeg er bange for og kan komme til at svede helt sindssygt af så er det at stå foran klassen og fremlægge noget alene.. MEN idag meldte jeg mig frivilligt til at lave en kreditvurdering på tavlen af et par der gerne ville købe hus, og det gik sq.. jeg hverken svedte elelr var ved at besvime, så det er jo en kæmpe sejr i sig selv..
Hvor fedt .. Det er da super sejt gået .. Havde det været mig ville jeg dø på vej op til tavlen ..
Sejt - det er flot gået.
Sådan har jeg det når jeg skal til tandlæge, selvom jeg ved jeg overlever det, så HADER jeg det og får ondt i maven.
Så kender godt følelsen.
Super godt gået
Frk Mig skriver: Hvor fedt .. Det er da super sejt gået .. Havde det været mig ville jeg dø på vej op til tavlen ..
2skønnebørn skriver: Sejt - det er flot gået. Sådan har jeg det når jeg skal til tandlæge, selvom jeg ved jeg overlever det, så HADER jeg det og får ondt i maven. Så kender godt følelsen.
wamse skriver: Super godt gået
Det er sku flot klaret.. Sejt gjort..
Har du forresten været inde i den der mødrehjælpen?
AalborgPigen skriver: Det er sku flot klaret.. Sejt gjort.. Har du forresten været inde i den der mødrehjælpen?
Flot gået... Jeg hader også at skal stå og fremlægge noget foran end masse... Puh...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128