Nu vi er ved spøgelser og det ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Zafir

Så ved jeg at der på Discovery CI (crime and investigation), er et program, som omhandler spørgelser og overnaturlige ting og sager. Jeg har set det en gang for længe siden, da jeg var et sted, hvor jeg kunne se det.

Det er super godt program - men hvad hedder det???? For hvis jeg kan finde ud af, hvad det hedder, så kan jeg jo finde det på free tv project sikkert

Og noget skal jeg jo have at se, når vi er færdige med at se matador hehe

Nogen der har set programmet??? og kan fortælle mig hvad det hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Jonatansmor

Zafir skriver:

Så ved jeg at der på Discovery CI (crime and investigation), er et program, som omhandler spørgelser og overnaturlige ting og sager. Jeg har set det en gang for længe siden, da jeg var et sted, hvor jeg kunne se det.

Det er super godt program - men hvad hedder det???? For hvis jeg kan finde ud af, hvad det hedder, så kan jeg jo finde det på free tv project sikkert

Og noget skal jeg jo have at se, når vi er færdige med at se matador hehe

Nogen der har set programmet??? og kan fortælle mig hvad det hedder?

Jeg ved ikke lige om det er det du mener, men på travel channel her de med stor succes produceret "Ghost Adventures" som har fået stor ros for at være ægte og uden "virkemidler" som mange af de andre spøgelsesprogrammer har gjort sig skyldig i.

Herhjemme har vi set det fast, hver tirsdag på canal9 kl 21 og hver fredag på tv3puls kl 21. Nu er det jo selvfølgeligt stoppet sidste uge, men det kommer igen. Håber vi

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Jonatansmor skriver:

Jeg ved ikke lige om det er det du mener, men på travel channel her de med stor succes produceret "Ghost Adventures" som har fået stor ros for at være ægte og uden "virkemidler" som mange af de andre spøgelsesprogrammer har gjort sig skyldig i.

Herhjemme har vi set det fast, hver tirsdag på canal9 kl 21 og hver fredag på tv3puls kl 21. Nu er det jo selvfølgeligt stoppet sidste uge, men det kommer igen. Håber vi

Mmmm Canal9 har jeg da. Det må jeg finde.

Men altså - ghost adventures. Mmm.. Det kan godt være det hedder det Jeg vil prøve at søge på det!

Anmeld

6. marts 2012

Levi&LilysMor

Jeg kender også kun ghost adventures , så mon ikke det er det

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Hvis det er det, så ligger der 5 sæsoner

Så må jeg hellere igang med at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.