Gastric bypass 9mdr siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

B&J

signe. skriver:

hvor er det pænt af dig, at du ikke synes at vores små-kilo er træls at høre på.. For JA det er virkelig en kamp, synes jeg i hvert fald, fordi man jo egentlig ikke er decideret overvægtig, men man mangler bare det sidste for at være tilfreds. Og som oftest er det jo for in egen skyld at man gør det, eller ens børn for at kunne være der mere for dem..

nemlig du har helt ret og tit er det også lige de sidste kg der er ekstra hårde fordi kroppen holder på den fedt kroppen har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nessie

Hold da OP, hvor er det bare flot 

Super sejt gået, du er virkelig blevet flot. Og hvor er det egentlig gået vildt hurtigt. Hatten af for dig 

Anmeld

6. marts 2012

B&J

Nessie skriver:

Hold da OP, hvor er det bare flot 

Super sejt gået, du er virkelig blevet flot. Og hvor er det egentlig gået vildt hurtigt. Hatten af for dig 

mange mange tak hvor er du bare sød.. ja det er gået alt alt alt for hurtigt...

Anmeld

7. marts 2012

mariesmavse92

Hvor er det sejt!! Hvor er du smuk, hvor er det godt gået og hvor må du have det godt med dig selv. Tillykke med dit nye liv med masser af energi og garanteret også forhøjet selvværd og tillykke med din søn som havde fødselsdag forleden, som det står på din profil (f)

Anmeld

7. marts 2012

B&J

mariesmavse92 skriver:

Hvor er det sejt!! Hvor er du smuk, hvor er det godt gået og hvor må du have det godt med dig selv. Tillykke med dit nye liv med masser af energi og garanteret også forhøjet selvværd og tillykke med din søn som havde fødselsdag forleden, som det står på din profil (f)

Mange tak for alle de søde ord jo der er kommet 100% mere energi og føler mig mere køn at kigge på men ellers er der desværre ikke sket så meget ellers da jeg ikke selv kan få ind i hovede jeg er så lille nu forhold til før jeg skal have noget hjælp til det da det er gået meget stærkt

men det hjælper meget andre kan se det og man kan få et blik i hvad andre syntes ud af det arbejde men gør med sig selv så man nemmer kan se det også..

og mange tak ja den lille røver blev jo født 2 dage før min fødselsdag

Anmeld

7. marts 2012

mariesmavse92

B&J skriver:

Mange tak for alle de søde ord jo der er kommet 100% mere energi og føler mig mere køn at kigge på men ellers er der desværre ikke sket så meget ellers da jeg ikke selv kan få ind i hovede jeg er så lille nu forhold til før jeg skal have noget hjælp til det da det er gået meget stærkt

men det hjælper meget andre kan se det og man kan få et blik i hvad andre syntes ud af det arbejde men gør med sig selv så man nemmer kan se det også..

og mange tak ja den lille røver blev jo født 2 dage før min fødselsdag

Ej det kan jeg da godt forstå!!! Så må du virkelig bare holde dig selv op på at du skal have hjælp, for det er synd hvis du ikke selv får lov at nyde fuldt ud at du er kommet så langt med noget som garanteret har fyldt en kæmpe del af dit liv. Men ja hold da op hvor er det gået stærkt!!! 9 måneder, WAUW! Kan GODT forstå, det må være svært at følge med!! Håber virkelig du snart selv kan få lov at se hvor flot det er og hvor flot du er blevet. For det fortjener du ros for!
Og nej så havde du jo fødselsdag igår stort tillykke!!! Håber du havde en rigtig dejlig dag!

Anmeld

7. marts 2012

B&J

mariesmavse92 skriver:

Ej det kan jeg da godt forstå!!! Så må du virkelig bare holde dig selv op på at du skal have hjælp, for det er synd hvis du ikke selv får lov at nyde fuldt ud at du er kommet så langt med noget som garanteret har fyldt en kæmpe del af dit liv. Men ja hold da op hvor er det gået stærkt!!! 9 måneder, WAUW! Kan GODT forstå, det må være svært at følge med!! Håber virkelig du snart selv kan få lov at se hvor flot det er og hvor flot du er blevet. For det fortjener du ros for!
Og nej så havde du jo fødselsdag igår stort tillykke!!! Håber du havde en rigtig dejlig dag!

ja nemlig det er også der for jeg vil have hjælp så jeg kan nyde jeg har tabt mig men fik da nu lige købt noget nyt tøj idag så lidt nyder jeg det da

og du er bare så super sød og alle de dejlig ord det er såååå sødt af dig

og ja det er gået super stærkt det er slet ikke til at fatte... jaa jeg havde nemlig fødselsdag igår hihihihi og mange tak havde en super dag men nu skal der festes på lørdag når man nu bliver 25 håber bare ikke de har for meget kanel med

Anmeld

7. marts 2012

Ellie79

Hold op hvor er du SEJ - DU må også bare have fået så meget energi og overkskud efter alle de mange kilo er væk. Du skal nok nå dit mål og synes bare du ser godt ud

Anmeld

7. marts 2012

B&J

AnjaB skriver:

Hold op hvor er du SEJ - DU må også bare have fået så meget energi og overkskud efter alle de mange kilo er væk. Du skal nok nå dit mål og synes bare du ser godt ud

Mange mange mange tak hvor er du bare super sød... det kan du bare tro jeg har sååååååååååå vildt så meget overskud nu og kan holde til min 150% mere ind før

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Hold op, hvor er det flot til dig.

Klap dig selv på skulderen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.